آگوئرو دست به دامن هواداران شد

مهاجم منچستر سیتی از هواداران خواست امید خود را به دلیل شکست مقابل بارسلونا از دست نداده و همچنان به حمایت از تیم ادامه دهند.

آگوئرو دست به دامن هواداران شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، سرخیو آگوئرو زننده تک گل منچستر سیتی مقابل بارسلونا در دیدار مرحله یک هشتم پایانی مقابل بارسلونا بود اما سیتزین ها با حساب 2 بر یک شکست خوردند.

سرخیو آگوئرو پس از این شکست تلخ در خانه پیامی برای هواداران در صحنه توتیتر گذاشت و آنان را به حمایت از تیم تشویق کرد آگوئرو نوشت: این نتیجه ای نبود که ما خواستار آن باشیم اما هنوز نبرد میان سیتی و بارسا خاتمه نیافته است، ما 90 دقیقه دیگر هم فرصت داریم تا مقابل آنها به میدان برویم مطمئن باشید همه بازیکنان سیتی تا آخرین لحظه به مبارزه ادامه خواهند دارد برای همین از هواداران می خواهم آنها هم تا آخرین دقیقه بازی به حمایت خود از تیم ادامه دهند.

هارت: هنوز به صعود امیدوار هستیم

تمامی بازیکنان و مربی تیم منچستر سیتی می دانند بازی برگشت مرحله یک هشتم پایانی مقابل بارسلونا که در نیوکمپ برگزار می شود برای آنها دیداری سخت و نفس گیر خواهد بود اما با این حال جوهارت دروازه بان سیتی همچنان به صعود امیدوار است.

جوهارت بدون شک ستاره تیم سیتی در دیدار مقابل بارسلونا بود او توانست پنالتی لیونسل مسی رامهار کند و مورد تمجید مانوئل پیگرینی سرمربی منچستر سیتی قرار گرفت هارت در مورد شانس صعود این تیم به مرحله یک چهارم پایانی گفت: همه تلاش خواهیم  کرد دیدار 18 مارس به سود تیم ما تمام شود.

سیتی هنوز  هم برای صعود فرصت دارد بازیکنان در مبارزه های تن به تن با بازیکنان حریف موفق عمل کردند و نشان دادند چیزی از آنها  کمتر ندارد، رسیدن به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا آرزوی دیرینه ما است وبه راحتی از آن چشم پوشی نمی کنیم.

لازم به ذکر است، منچستر سیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس در تعقیب چلسی بوده و با اختلاف 5 امتیازی نسبت به صدر جدول امید زیادی به دفاع از عنوان قهرمانی فصل گذشته بسته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار