امروز دوشنبه 11 اسفند 1393 هجری شمسی برابر 11 جمادی الاول 1436 هجری قمری و 2 مارس 2015 میلادی است.

باشگاه شاهین افتتاح شدبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، 58 سال پیش در چنین روزی مسابقات فوتبال مقدماتی جام باشگاه های اروپا بین تیم های گلاسکورنجرز اسکاتلند و تیم نیس فرانسه برگزار شد، تیم گلاسکورنجرز موفق شد، تیم نیس را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد و به دور بعد صعود کند.
 
52 سال پیش در چنین روزی کلنگ ساختمان باشگاه ورزشی شاهین در نارمک به زمین زده شد مرحوم عباس اکرامی مدیر و موسس این باشگاه بود بعدها تیم شاهین یکی از تیم های پرطرفدار و قدرتمند فوتبال ایران شد.
 
50 سال پیش در چنین روزی مسابقات دو صحرانوردی بین‌المللی بلژیک با شرکت 21 کشور برگزار شد، در پایان این مسابقه رونالت از بلژیک مسافت 8/5 کیلومتری مسابقه را در زمان 25 دقیقه و 37 ثانیه طی کرد و اول شد،سمیرومن از اسپانیا مقام دوم و کانابه از ژاپن مقام سوم را کسب کرد.
 
46 سال پیش در چنین روزی مسابقات تنیس روی میز قهرمانی باشگاه های کشور برگزار شد،‌در قسمت انفرادی امیر احتشام زاده از تهران مقام نخست را بدست آور فرخ سنجدی از تهران دوم شد و صادقی به همراه مناجاتی ازتهران به طور مشترک عنوان سوم را کسب کردند.
 
43 سال پیش در چنین روزی در جریان فوتبال قهرمانی باشگاه‌های تهران، تیم های پرسپولیس و پاس در برابر هم قرار گرفتند، تیم پرسپولیس موفق شد 3 بر صفر این تیم را شکست دهد این مسابقه در ورزشگاه  امجدیه و در حضور 11 هزار تماشاگر برگزار شد.
 
42 سال پیش در چنین روزی دو تیم پرطرفدار ایران پرسپولیس و استقلال در رقابت های انتخابی باشگاه های ایران مقابل هم قرار گرفتند تیم استقلال موفق شد با نتیجه 2 بر صفر پرسپولیس را شکست دهد، علی جباری مهاجم خوب تیم استقلال در دقایق 39و66 برای تیمش گل زد، این مسابقه در ورزشگاه امجدیه و با حضور 25 هزار تماشاگر برگزار شد.
 
39 سال پیش در چنین روزی در جریان مسابقات مشت زنی یا بوکس قهرمانی جهان در دسته سنگین وزن  محمد علی در برابر کوپنان از بلژیک قرار گرفت و توانست به عنوان قهرمانی خود دفاع کند محمد علی موفق شد در دور پنجم کوپتان را ضربه فنی کند.
 
35 سال پیش در چنین روزی تیم ملی فوتبال ایران در سومین دیدار خود در رقابت های مقدماتی المپیک 1980 مسکو مقابل تیم ملی فوتبال سنگاپور با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید این مسابقه در ورزشگاه ولی سنگاهپور در حضور 60 هزار تماشاگر برگزار شد، محمود ابراهیم زاده، حسین فرکی و علی دوستی زننده گل های تیم ایران بودند.
 
33 سال پیش در چنین روزی خالیوف وزنه بردار جوان بلغارستانی دو رکورد جهانی جدید در سته 52 کیلوگرم به ثبت رساند این وزنه بردار قدرتمند بلغاری در مسابقات بین المللی وزنه برداری بلغارستان موفق شد رکورد حرکت یک ضربه و مجموعه را  جابه جا کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: باشگاه ، تنیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار