«من زنده ام» را رادیو فرهنگ بازخوانی می‌کند

برنامه شب قصه رادیو فرهنگ آخرین ماه سال 93 را به بازخوانی کتاب «من زنده ام» اثر معصومه آباد اختصاص داده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو فرهنگ، برنامه شب قصه رادیو فرهنگ از شنبه تا چهار شنبه هر هفته ساعت 22 از رادیو فرهنگ پخش می‌شود که به روایت و بازخوانی کتاب های داستانی و زندگی نامه های اختصاص دارد.

این برنامه از اول اسفند « کتاب من زنده‌ام » نوشته معصومه آباد را بازخوانی می کند. کتاب «من زنده‌ام» خاطرات دوران چهار ساله‌ی اسارت خانم معصومه آباد در زندان‌های رژیم بعث صدام است. روایت کتاب از دوران کودکی نویسنده آغاز و با بیان بخش‌های مهمی از نوجوانی وی ادامه پیدا می‌کند. کتاب، با بیان نقش و تأثیر انقلاب اسلامی بر زندگی و شخصیت خانم آباد به دوره‌ی دفاع مقدس، اسارت و آزادی او و سه بانوی آزاده‌ی دیگر، به پایان می‌رسد. این کتاب را «انتشارات بروج» منتشر کرده است.
 
تقریظ رهبر معظم انقلاب بر کتاب «من زنده‌ام» در سال 92 در مراسم چهارمین پاسداشت ادبیّات جهاد و مقاومت در حضور جمعی از پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت، نویسندگان و فعالان حوزه ادبیّات مقاومت و مسئولان و شخصیت‌های کشور رونمایی شد.

برنامه شب قصه با اجرای فاطمه رکنی و تهیه کنندگی هادی موسوی نژاد تهیه شده است  و یاسر نوروز داستان را تنظیم رادیویی کرده است.

شب قصه از رادیو فرهنگ روی موج اف ام ردیف 106 و ای ام ردیف 558 پخش می‌شود.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار