رادیو فرهنگ در کشکول با یزدانبد گفتگو می‌کند

برنامه کشکول دوشنبه 17 فروردین گفتگویی صمیمانه با امیرحسین یزدانبد نویسنده مجموعه داستان «پرتره مرد ناتمام » خواهد داشت.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رادیو فرهنگ؛ برنامه کشکول از برنامه های رادیو فرهنگ در حوزه ادبیات است که هر هفته دوشنبه ساعت 17 تا 18 با رویکرد طنز و سرگرمی  و همچنین گفتگو با نویسندگان و مترجمان کشور پخش می شود.  احمد خالصی این هفته با امیرحسین یزدانبد نویسنده جوان کشور درباره آثارش گفتگو می کند.

امیرحسین یزدانبد برای مجموعه داستان «پرترهٔ مرد ناتمام» جایزهٔ هوشنگ گلشیری» و گام اول را دریافت کرد. او نمونه بارز نویسنده‎هایی‎ست که وب‎نویسی تاثیر به‎ سزایی در روند کارش داشته است. يزدان بد بر خلاف بسياری از تازه كاران و جوانان داستان نويس، اين عرصه را ساده نگرفته و در نويسندگی داستان سخت كوش، جدی و حرفه ای وارد شده است. از جمله آثار اوست: مجموعه داستان "پرتره مرد ناتمام"، رمان "بابيلون پلازا"، نقد  كتب داستانی چون "کاغذهای سوخته" و "دو کام حبس".

 تهیه کننده این برنامه محسن حکیم معانی، کارشناس آن احمد خالصی، کارگردان بخش های نمایشی مجید میرزایی و اجرای آن به عهده مهدی محمدیان خواهد بود.
 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار