معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع مطرح کرد

تصویب آیین‌نامه اجرایی بسیج سازندگی بعد از هفت سال/ همکاری بیشتر بسیج با دستگاه‌های دولتی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع گفت: با همکاری و هماهنگی سازمان بسیج مستضعفان و وزارت دفاع و بررسی در کمیسیون اجتماعی دولت، آئین‌نامه اجرایی بسیج سازندگی تصویب شد و به زودی در دستور کار هیئت وزیران قرار خواهد گرفت.

///////////
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، "رضا طلایی نیک" معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع  از تصویب یک آئین نامه اجرایی خبر داد.  
 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع تصریح کرد: آئین نامه اجرایی قانون بسیج سازندگی در کمیته اجتماعی دولت تصویب شده بود و پس از گذشت ۷ سال از تصویب این قانون هنوز آئین‌نامه آن در مجلس شورای اسلامی به تصویب نرسیده بود.  
 
وی افزود: با همکاری و هماهنگی سازمان بسیج مستضعفان و وزارت دفاع و بررسی در کمیسیون اجتماعی دولت، آئین‌نامه اجرایی بسیج سازندگی تصویب شد و به زودی در دستور کار هیئت وزیران قرار خواهد گرفت.  
 
طلایی نیک ادامه داد: با تصویب و ابلاغ آئین‌نامه، قانون بسیج سازندگی مشارکت بسیجیان و کمک به برنامه‌های عمرانی و به ویژه امور خدماتی و محرومیت زدایی با اولویت روستا‌ها و مناطق مرزی تقویت خواهد شد، که نحوه همکاری و مشارکت اقشار بسیج را در اردوهای بسیج سازندگی شفاف‌تر خواهد کرد.  
 
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع تصریح کرد: زمینه همکاری متقابل سازمان بسیج و دستگاه‌های دولتی با تصویب این آئین‌نامه تقویت می‌شود.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار