شیخ الاسلام در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد؛

مخالفت آمریکا با اصل انقلاب اسلامی ایران/ میز مذاکره یک جنگ تمام عیار است

مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید بتواند حقوق ملت ایران را از غربی ها بگیرد، ایران قبلا در ابعاد مختلف با آمریکا، انگلیس و اسرائیل جنگیده است و هم‌اکنون در میز مذاکره وارد یک جنگ تمام عیار شده است.

مخالفت آمریکا با اصل انقلاب اسلامی ایران/میز مذاکره یک جنگ تمام عیار است
"حسین شیخ‌ الاسلام" مشاور امور بین‌الملل رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، در رابطه با اظهارات و مواضع حکیمانه مقام معظم رهبری پیرامون مذاکرات هسته‌ای، گفت: آمریکایی‌ها همواره زیاده خواه بوده‌اند و در بحث مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 نیز آمریکایی‌ها زیاده خواهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: همانطور که "مقام معظم رهبری"
فرموده‌اند امکان دارد حتی با دستیابی به یک توافق هسته‌ای تحریم‌ها لغو نشود و این مشکل و مسئله بسیار مهم است.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آمریکایی‌ها مسئله هسته‌ای را بهانه قرار داده‌اند، آنها در طول این چند سال نشان داده‌اند که با اصل انقلاب اسلامی ایران مخالف هستند. آمریکایی‌ها دوست دارند که جمهوری اسلامی ایران به هیچ توفیق و پیشرفتی دست نیابد و در این سه دهه تمام تلاششان را در راستای ضربه زدن و جلوگیری از پیشرفت روزافزون ایران انجام داده‌اند.

شیخ الاسلام ادامه داد: هدف آمریکایی‌ها قطعا دادن حقوق ایران به ملت ایران نیست، و آنها قصد دارند شرایطی را فراهم کنند تا حداقل حقوق ملت ایران تحقق پیدا کرده و عملیاتی شود.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران باید بتواند حقوق ملت ایران را از غربی ها بگیرد، ایران قبلا در ابعاد مختلف با آمریکا، انگلیس و اسرائیل جنگیده است و هم‌اکنون در میز مذاکره وارد یک جنگ تمام عیار شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار