مدیر فنی و عمران ناحیه یک منطقه گفت: احداث نهر برای رفع آبگرفتگی تقاطع کوهستان هشتم و پاسداران انجام شد.

حمید دلفان آذری مدیران فنی و عمران ناحیه یک منطقه یک در گفتگو  با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران به اشاره به احداث نهر جدید برای رفع آبگرفتگی تقاطع کوهستان هشتم و پاسداران اظهار کرد: چون تقاطع این خیابان با آبگرفتگی مواجه بود به احداث نهر جدید از بروز آبگرفتگی مجدد جلوگیری شد همچنین برای آبرسانی فضای سبز از میدان نیاوران تا چهار راه فرمانیه لوله‌گذاری شده است.

وی در ادامه گفت: یکصد مورد لکه‌گیری حفاریهای شرکت فاضلاب در سطح ناحیه در خیابانهای شیرین، پرستو، بهار انجام شد که حفاریهایی که شرکت فاضلاب برای آب حفر کرده بود با لکه‌گیری مرمت شد.

اجرای پیاده‌سازی خیابان نوبهار 500 متر مربع

مدیر فنی و عمران ناحیه 9 منطقه یک گفت: پیاده‌سازی خیابان نوبهار به متراژ 500 متر مربع اجرا شد.

حمید محمودی مدیر فنی و عمران ناحیه 9 منطقه یک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به اجرای پیاده‌سازی خیابان نوبهار به متراژ 500 متر مربع اظهار کرد: این پیاده‌روسازی به جهت تسهیل در عبور و مرور شهروندان و خودروها و نیاز این خیابانبه پیاده‌رو انجام شد.

همچنین خیابان گلچین نیز 650 متر مربع پیاده‌روسازی اجرا و خیابان ازگل کوچه امید هزار متر مربع پیاده‌روسازی اجرا شد همچنین تک جدولهای بر خیابان در سطح ناحیه ناحیه 9 یک تخریب شده بود به متراژ یک هزار و 500 متر مربع مرمت شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، ابگرفتگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار