«ابوالحسن داوودی» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

مردم دوست دارند «رخ دیوانه» را تماشا کنند

کارگردان «رخ دیوانه» گفت: جشنواره فلیم فجر آزمایش بزرگی برای فیلم‌ها است و خوشبختانه نگاه مردمی نشان‌دهنده علاقه مردم به این فیلم بود.

ابوالحسن داوودی، کارگردان فیلم "رخ دیوانه" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص پیش‌بینی استقبال مخاطبان از این فیلم در اکران نوروزی گفت: هیچ گونه پیش‌بینی نمی‌کنم و در کل اهل پیش‌بینی نیستم اما امیدوارم این ارتباط برقرار شود تا بتوانیم رضایت مخاطبان را نسبت به فیلم جلب کنیم.

وی ادامه داد: این فیلم برای مقطع خاص سنی ساخته نشده اما بیشتر مسائل جوانان را مطرح کردم خوشبختانه در جشنواره فجر هم همه نمایش‌ها به خصوص نمایش مردمی مورد استقبال قرار گرفت و به نظر می‌آید جوانان توجه بیشتری به این فیلم کردند.

این کارگردان در خصوص مناسب بودن زمان اکران این فیلم در نوروز اظهار داشت: با توجه به همزمانی با ایام فاطمیه فیلم کمدی و یا موزیکالی نیست و همچنین خیلی فیلم تلخی نیست که مناسب ایام نوروز نباشد بنابراین فکر می‌کنم اکران این فیلم گزینه مناسبی برای نوروز است.

داوودی در خصوص قابلیت‌های فیلم خود بیان کرد: فکر می کنم مسئله مهمی که وجود دارد این است که نمایش فیلم در جشنواره فیلم فجر یک آزمایش بزرگ بود چرا که هم رویکرد تماشاگرها را نسبت به فیلم نشان می‌دهد،‌ هم نسبتی از اقبال فیلم در اکران آینده را نشان خواهد داد خوشبختانه نگاه مردمی مشخص کرد که آنها دوست دارند فیلم را ببینند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار