اعتراض یک تهیه کننده‌؛

ارسال آگهی تسلیت برای وزارت ارشاد به مناسبت بی برنامگی‌شان در اکران

تهیه کننده فیلم سینمایی «ارسال آگهی تسلیت» گفت: ما و امثال ما بازیچه بی برنامگی مسئولان در زمینه اکران شده‌ایم.

حسن کلامی تهیه کننده فیلم "ارسال آگهی تسلیت" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: ماجرای اکران بد برخی از فیلمها دست ما نیست و از ما کاری بر نمی‌آید و جای تأسف و تعجب  است؛ آدمهایی که این قوانین را تصویب می‌کنند همگی اهل سینما هستند و یکی از دغدغه‌های اصلی آنها اکران فیلم است چطور به سادگی از کنار این جریان می‌گذرند.

وی افزود: آنها باید متوجه باشند حقوق افرادی که فیلمشان در این برهه‌ی زمانی از سال به نمایش در‌می‌آید، پایمال می‌شود پس حمایت از بخش خصوصی و فیلم اولی ها کجای قضیه جا دارد.

این تهیه کننده ادامه داد: اتحادیه‌ها، انجمن‌ها و هر فرد مسئولی در این زمینه به این امر توجهی ندارد که صاحب فیلم و سرمایه گذار دچار خسارت هایی می شود که جبران ناپذیر است.

کلامی اظهار داشت: فیلم "ارسال آگهی تسلیت" کاملاً در بخش خصوصی ساخته شده و یک ریال از هیچ کس و یا ارگان و سازمانی دریافت نکرده است. با وجود اکران بد این فیلم چه کسی جوابگوی این همه ضرر است.

وی افزود: این فیلم تازه در چرخه‌ی فروش قرار گرفته و مخاطب از دیدن آن لذت می‌برد ولی شرایط اکران باعث می‌شود که با فیلمی سوخته در گیشه و فروش نهایی روبرو شویم.

این تهیه کننده بیان کرد: آنچه البته به جایی نرسد فریاد است پس هرچه می‌گوییم و حرف می‌زنیم به جایی نمی‌رسد. وزارت ارشاد هم در این مورد پاسخگو نیست.

وی افزود: مگر وزارت ارشاد و دیگر مسئولان نمی‌دانند یک فیلم از ابتدا با چه مصیبتی ساخته و به اکران می‌رسد که این بلا را بر سر ما می‌آورند.

کلامی در پایان خاطر نشان کرد: ما و امثال ما بازیچه بی برنامگی مسئولان در زمینه اکران شده‌ایم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار