علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از جشنواره مد و لباس فجر گفت: شاهد پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در این حوزه هستیم که می تواند روند رو به جلوی جشنواره را نمایان سازد.

به گزارش حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری چهارمین جشنواره مد و لباس فجر، علی جنتی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  در حاشیه بازدید از جشنواره مد و لباس فجر گفت: در دومین دوره ای که من از این جشنواره بازدید می کنم، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در این حوزه هستیم که می تواند روند رو به جلوی جشنواره را نمایان سازد.

جنتی با بیان این مطلب افزود: گروه های مختلفی در این دوره از جشنواره حضور دارند که در سال های گذشته غایب بودند و وارد صحنه شده اند که این امر می توان به عنوان ویژگی جشنواره نام برد.
 
وی ادامه داد: به تدریج باید محلی دایمی برای نمایش آثار برگزیده جشنواره ها داشته باشیم و به زودی قرار است مسوولان موزه ای را به هنوان موزه طراحی لباس برای این آثار اختصاص دهند تا پاسخگوی سلایق مختلف در جامعه باشد. 
 
جنتی همچنین درباره شکل حمایت دولت گفت: بخش خصوصی باید اصل کار را انجام دهد، ولی ما به عنوان دولت سیاست و برنامه ریزی و حمایت را انجام می دهیم تا این مسیر تسهیل شود. 
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: نهادهای دیگر به ویژه وزارت صنعت، معدن و تجارت که نقش موثری در این عرصه دارد باید به تدریج وارد این بخش شود و شهرداری های هم باید کمک کنند ، این مسیر آغاز شده و هر چقدر جلوتر می رویم می توانیم از همکاری دیگران نیز بهره مند شویم. 


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار