فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: توقف، خودشیفتگی، خودمحوری، لذت جویی، تلاش برای جمع کردن ذخایر دنیوی از جمله مواردی است که معظم له توصیه اکید فرموده‌اند که فرماندهان از آن برحذر باشند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در نخستین همایش علمی تبیین الگوی فرماندهی مطلوب از منظر فرماندهی معظم کل قوا که در سالن اجتماعات دانشگاه افسری امام علی(ع) برگزار شد، اظهار داشت: یک فرمانده برای کارکنان خاطی خود هم باید قلبش بتپد و فرماندهی صحیح در این زمینه مهم است.  
 
وی ادامه داد: فرمانده در همه حال رهبر زیرمجموعه است، امکان ندارد زیرمجموعه یادش برود و باید مراقب رفتار و عملکردش باشیم.  
 
فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان با اشاره به فرمایشات رهبری درباره فرماندهی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه خاطرنشان کرد: توقف، خودشیفتگی، خودمحوری، لذت جویی، تلاش برای جمع کردن ذخایر دنیوی از جمله مواردی است که معظم له توصیه اکید فرموده‌اند که فرماندهان از آن برحذر باشند و برای پیشبرد اهداف عالی نظام جمهوری اسلامی به رهنمودهای رهبر انقلاب توجه ویژه داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار