فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا در راستای ناتوان‌سازی دشمن در رسیدن به اهدافش است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در حاشیه برگزاری یادواره شهدای ارتش در "سقز"، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز، دشمن با راه‌اندازی جنگ فرهنگی برای گرفتن هویت دینی و اسلامی جوانان تلاش می‌کند.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره‌های شهدا در کشور، دشمن را خسته کرده و در رسیدن به اهدافش او را ناکام می‌کند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از تکالیف واجب است، تأکید کرد: برگزاری یادواره‌های شهدا سبب می‌شود روحیه استقامت، ایثار و فداکاری به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب منتقل شود.

سرتیپ پوردستان اضافه کرد: بی‌تردید جوانان و نوجوانان ما با این روحیه در صحنه‌های استقامت و مقاومت حاضر می‌شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش افزود: قدردانی از زحمات، تلاش، صبر و ایثار خانواده شهدا وظیفه ما است و برگزاری یادواره‌های شهدا، حضور در بین آنان، تجلیل از مقام شامخ شهدا و دعوت از آن‌ها نیز در این راستا انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه کشورمان با چندین کشور هم مرز است، یادآور شد: آمادگی نیروهای زمینی در کشور در سطح بالایی است و یگان‌های این نیرو به ویژه در استان‌های کردستان، کرمانشاه، خوزستان و ایلام آمادگی لازم برای مقابله با هر نوع حرکت احتمالی را دارند.

او با اشاره به بازدیدهای به عمل آمده از یگان‌های غرب کشور خاطر نشان کرد: اقتدار و صلابت نیروی زمینی به اثبات رسیده و این نیرو آماده دفاع از کیان اسلامی است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار