مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران خبرداد:

کنترل و بازرسی مستمر، محسوس و نامحسوس از تمامی میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در آستانه نوروز 94

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در آستانه نوروز 1394 از نظارت های ویژه و گسترده از تمامی میادین و بازارها در قالب کنترل و بازرسی مستمر، محسوس و نامحسوس خبر داد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید احمد صفوی مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران در خصوص اجرای طرح استقبال از بهار فاطمی در سازمان میادین اظهار کرد: طرح های نظارت ویژه بر بازارها و میادین از ابتدای اسفندماه آغاز گردیده و تا پایان فروردین ماه سال 94 با جدیت ادامه خواهد داشت.

وی در رابطه با طرح نظارت بهداشتی اماکن و محصولات میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تصریح کرد: در این طرح که با همکاری اداره دامپزشکی شهر تهران، مراکز بهداشتی وزارت بهداشت، کارشناسان خبره بخش خصوصی برگزار می شود، 12 اکیپ بهداشتی که شامل 55 نفر متخصص و کارشناس بوده، از سطح میادین و بازارها بازدید خواهند داشت که در نهایت بیش از 15000 نفر ساعت بازدید انجام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران افزود: بیش از 130 شاخص جهت ارزیابی محصولات در نظر گرفته شده که بر اساس این شاخص ها اکیپ های کارشناسی ویژه در مراکز سازمان در سطح شهر تهران به نظارت می پردازند.

صفوی با تاکید بر اجرای طرح نظارت عمومی در قالب 15 اکیپ ویژه بازرسی خاطر نشان کرد: این اکیپ ها نسبت به بررسی وضعیت میادین و بازارهای سازمانی از تمامی جهات اعم از کمی، کیفی، آراستگی و پیراستگی بازارها و خدمات رسانی مطلوب به شهروندان اقدام می کنند. همچنین 29 موضوع با رویکرد خرید آسان و مناسب، آرامش در خرید، اطمینان از خرید، توجه به محیط زیست و موارد فرهنگی در این بازدیدها مورد بررسی و توجه دقیق خواهند بود.

وی همچنین ادامه داد: این اکیپ ها متشکل از مدیران و مسئولان با تجربه ای هستند که از تمامی میادین و بازارهای سازمان بصورت روزانه بازدید خواهند داشت. این در حالیست که بیش از 4 هزار نفر ساعت بازدید فنی و کیفی از میادین و بازارها در جهت تامین و تسهیل نیاز شهروندان انجام می شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار