عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: تعرفه وضع شده بین 10 تا 25 درصد است که برای شمس و فولاد خام 10 درصد، ورق 15 تا 20 درصد و محصولات طولی همچون میلگرد تا 25 درصد است.

وضع تعرفه 10 تا 25 درصد برای واردات فولاد / فضای کار برای تولید کنندگان بهتر می‌شوداحمد دنیانور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، در خصوص تعرفه واردات فولاد اظهار داشت: تا کنون تعرفه واردات بین 4، 6 و 8 درصد بود که دولت در آخرین تصمیم خود این عدد را از 10 تا 25 درصد افزایش داد.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران افزود: بر اساس درخواست انجمن فولاد از کمیسیون ماده یک در خواست شد برای واردات بین 10 تا 35 درصد تعرفه گذاشته شود ولی کمیسیون با این مسئله مخالفت کرد.

وی ادامه داد: از این رو انجمن فولاد از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواستار دخالت شد که با حمایت وزیر تعرفه درخواست شده با یک پله کاهش وضع شود.

دنیا نور تصریح کرد: در واقع تعرفه وضع شده بین 10 تا 25 درصد است که برای شمش و فولاد خام 10 درصد، ورق 15 تا 20 درصد و محصولات طولی همچون میلگرد تا 25 درصد است.

عضو انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران گفت: همچنین برای واردات ارز مبادله‌ای به ارز متقاضی تبدیل شده است که فضا را برای تولیدکنندگان از اوایل سال آینده بهتر می‌کند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ایران ، واردات ، فضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار