سرمربی تراکتورسازی توانست دومین برد خانگی اش در تبریز را بدست بیاورد و این بار پرسپولیس را شکست دهد.

اولیویرا: بازیکنان نباید وارد جر و بحث شوندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اولیویرا بعد از این برد اعتقاد داشت چون تمرکز داشتند بردند.او بعد از بازی در کنفرانس گفت:

نباید وارد دعوا شویم

می دانستیم یک بازی مهم در پیش رو داریم و همه دیدید که چه بازی سختی انجام دادیم .می دانستیم اگر تمرکزمان را حفظ کنیم می توانیم برنده باشیم و در 90 دقیقه موقعیت‌های گلبسیاری به وجود آوردیم.در بازی پرسپولیس و تراکتورسازی یک راز نهفته بود و آن این بود ما نباید خودمان را وارد یک بازی احساسی می کردیم، جایی که تیم ما را آنها تحریک می کردند. در چنین شرایطی ما نباید وارد جر و بحث شویم و حواس مان باید معطوف به بازی باشد.شاید همیشه این کار را نکرده‌ایم و گاهی اتفاقاتی در جریان بازی رخ داد که حواس ما را پرت کرد و چیزی نمانده بود تا چیزی را که ساخته بودیم را از بین ببریم.

پرسپولیس بیشتر استراحت کرده بود

نباید فراموش کرد که پرسپولیس یک روز بیشتر از ما استراحت کرده بود. ما ضعف‌هایمان را می دانیم، اما در این مسابقه ضعف ها را برطرف کردیم.روی تیم مان کار می کنیم تا در سازماندهی کارهای دفاعی مان بهتر شویم و هر دفعه بهتر از قبل می شویم.

این برد را به هواداران تقدیم می کنم

یک بار دیگر این پیروزی را به بازیکنانم و البته هواداران تراکتورسازی تبریک می‌گویم. هواداران امروز به ما خیلی کمک کردند و این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنیم.

با 3 بازی نمی شود کار خاصی کرد

یک مربی برای ساختن تیمش به زمان زیادی نیاز دارد و با 3 هفته کار خاصی نمی‌شود کرد، البته بازیکنان من هنوز در حال یادگیری هستند و آنچه می‌خواهم را به خوبی اجرا می‌کنند و این اتفاق خیلی خوبی است. ما فعلا در این مرحله قرار داریم و این برای من راضی‌کننده است.

نباید در بازی های آینده کم بیاوریم

ما در عید چند روز به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا انشاءالله خود را برای یک ماه سخت آماده کنند. ما در یک ماه باید 8 بازی سنگین پشت سر بگذاریم و خیلی مهم است که در آن مقطع کم نیاورده و شرایط فعلی را داشته باشیم.

لیگ و آسیا را جدی گرفتیم

من یک مثال می‌زنم اگر شما دو صندلی خالی کنارتان باشد، فقط رو یکی از آنها می‌نشینید و به آن توجه نمی‌کنید مسلما روی هر دوی آنها خواهید نشست و ما نگاه‌مان به بازی‌هایی که در آن شرکت داریم به این شکل است و در هر دو جام نهایت تلاش خود را انجام خواهیم داد.

بهترین بازیکنان دنیا را دارم

اگر شما خبرنگاران نسبت به بعضی از بازیکنان انتقاد دارید، من باید بگویم در حال حاضر بهترین نفرات دنیا را در اختیار دارم. من دیگر نمی‌توانم بازیکنی به لیست خود اضافه کنم پس باید به داشته‌های خود ایمان داشته باشم و آنها را جزء بهترین‌ها بدانم، چه بازیکنانی که در زمین هستند و چه نفراتی که روی نیمکت می‌نشینند همگی در تمرینات تلاش خود را می‌کنند تا برای تیم مفید باشند. بازیکنانی هم که به آنها بازی نمی‌رسد همیشه باید خود را آماده نگه دارند تا هر موقع به آنها فرصت رسید بتواند خواسته‌های کادرفنی را در زمین اجرا کند.

شاید پرسپولیس خسته بود

او درباره اظهارات حمید درخشان مبنی بر اینکه خستگی و اشتباهات داوری باعث شکست تیمش شد، نیز گفت: پرسپولیس روز سه‌شنبه با بنیادکار بازی کرد اما ما روز چهارشنبه به مصاف تیم الاهلی امارات رفتیم پس ما یک روز کمتر استراحت کردیم، شاید آنها خسته بودند اما ما توان بدنی‌مان و قابلیت کاری‌مان بهتر از آنها بود که توانستیم بازی را ببریم. در واقع تراکتور به خاطر بازی خوب خود و سازماندهی بهترش برنده بازی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار