مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از بازی با السد تمرینات این تیم را ترک کرد به همین دلیل این موضوع را پیگیری کردیم و متوجه شدیم یکی از دلایل اصلی این مربی قدیمی اختلاف نظر با اسکوچیچ است.

نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگارورزشی باشگاه خبرنگاران در مورد جدایی خود گفت:
مشکلاتی بود و از اول فصل هم وجود داشت که نمی‌خواهم بیان کنم اما این مشکلات وجود دارد و مرا تحت تاثیر قرار داده است به همین دلیل خود را کنار کشیدم .

وی ادامه داد: می‌دانم این سوال خیلی‌ها از جمله هواداران فولاد است که چرا از همکاری با فولادی‌ها ولی فعلا زمان مناسبی برای صحبت کردن در این مورد نیست زیرا فولاد شرایط حساس دارد و ممکن است صحبت‌های من حاشیه‌هایی برای من و تیم درست کند.می‌دانید که فوتبال ما شرایط خاصی دارد و من نمی‌خواهم برای مجموعه فولاد مشکلی ایجاد شود.

وی افزود: نمی‌دانم چرا من باید در این مورد پاسخگو باشم چرا دیگران در این مورد توضیح نمی دهند، من نمی‌خواهم به گمانه زنی‌ها پاسخ دهم و قهر نکردم اما ترجیح دادم کنار باشم تا در شرایط فعلی تیم با آرامش به کارش ادامه دهد. البته شاید مردم بخواهند بدانند دلیل این کار چیست ولی حالا زمان مناسبی برای پاسخگویی نیست.

سعداوی با اشاره به مشکلات گفت: مشکلاتی که من می‌گویم از اول فصل وجود داشت.با این حال الان دوست ندارم در موردش صحبت کنم چرا که فولاد شرایط حساسی دارد و من ترجیح دادم به حرمت هواداران سکوت کنم .امیدوارم در بازی امروز هم مثل همیشه تیم را حمایت کنند و با تمام وجود می‌خواهم تیمم موفق باشد.

وی افزود: من مدیرعامل را در جریان تمام جزئیات قرار دادم و در زمان مناسبی که فولاد به آرامش رسیده باشد و شرایط حساسی نداشته باشد همه چیز را خواهم گفت ولی این موضوع نیازمند گذر زمان است.از این رو به خاطر فولاد و هوادارانش تصمیم گرفتم فعلا سکوت کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار