عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصول‌‌گرایان رهروان ولایت گفت: وزیر کشور باید در مورد آزار و زخمی شدن مطهری ضمن برخورد قاطع با مسببان خودسر شیراز و آسیب دیدگی مطهری پاسخگو باشند.

وزیر کشور  باید پاسخگوی حمله افراد خودسر به کمال‌الدین پیرموذن عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصول‌‌گرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران خواستار رسیدگی به حمله اخیر برخی افراد به «علی مطهری» شد.  

وی افزود: ما از امام راحل بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی ایران آموخته‌ایم که مصالح نظام را برهمه چیز ترجیح داده و اجازه ندهیم چهره نورانی اسلام ناب با برداشت‌های متحجرانه و واپس‌گرایانه برافکارهای خودسرانه ولو به نام اسلام مشوه شود.  

پیرموذن ادامه داد: ظاهرا گام گستر‌ی‌های اشخاص خودحق پندار در حق نمایندگان آزاده و برخی دولتی‌ها پایانی ندارد.  
 
نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر اظهار داشت: حاکمیت قانون، خواست ملت ایران است لذا عموم صاحب منصبان مرتبط به ویژه وزیر کشور باید در مورد آزار و زخمی شدن مطهری ضمن برخورد قاطع با مسببان خودسر شیراز و آسیب دیدگی مطهری پاسخگو باشند.  

گفتنی است، علی مطهری روز گذشته (دوشنبه، 18 اسفند) برای انجام یک سخنرانی در دانشگاه شیراز به این شهر سفر کرده بود، در فرودگاه شیراز با حمله حدود 50 نفر افراد ناشناس مواجه شد.

این افراد با چوب و سنگ به خودروی وی حمله کردند و اجازه عبور به خودرو را نمی‌دادند. مهاجمان همچنین شیشه‌های خودروی این نماینده مجلس را شکستند.

مهاجمان ناشناس که برخی از آنها سوار بر موتورسیکلت بودند، همچنین از اسپری گاز فلفل استفاده کردند که همین امر موجب اختلال تنفسی علی مطهری برای دقایقی شد.

مطهری که اصرار داشت مراسم سخنرانی‌اش در دانشگاه شیراز لغو نشود، با حمله این افراد، به سمت یکی از کلانتری‌های شیراز رفت و چند ساعت در آنجا منتظر ماند تا جو ملتهب بیرون از کلانتری آرام شود اما این آرامش برقرار نشد و در ادامه، بنا به درخواست استانداری فارس مراسم سخنرانی لغو شد. بدین ترتیب، مطهری به فرودگاه شیراز رفت و به تهران بازگشت.

بر اساس این گزارش، علی مطهری در این حمله آسیب جدی ندیده اما از ناحیه چشم دچار آسیب جزئی شده است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار