آیت‌الله یزدی در اختتامیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری:

رقابت‌های سیاسی در مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد

رئیس مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: برخلاف آنچه که در بیرون تصور می‌شود، رقابت‌های سیاسی در مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد و انتخابات در این مجموعه در نهایت صفا، سلامت و صمیمیت برگزار شد.

رقابت‌های سیاسی در مجلس خبرگان رهبری وجود نداردبه گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله محمدیزدی رئیس مجلس خبرگان رهبری در اختتامیه هفدهمین اجلاس خبرگان رهبری ضمن گرامیداشت یاد مرحوم آیت‌الله مهدوی کنی گفت: آیت‌الله مهدوی کنی قبل و بعد از انقلاب خدمات فراوانی داشتند و بعد از انقلاب در سمت‌های گوناگونی خدمت کرد.  

وی در همین باره افزود: آیت‌الله مهدوی کنی در آخرین سمت خود یعنی ریاست مجلس خبرگان رهبری، تصمیمات موثری را اتخاذ کرد.  
 
آیت‌الله یزدی در ادامه اظهاراتش و در خصوص انتخابات دیروز هیئت رئیسه خبرگان رهبری گفت:  برخلاف آنچه که در بیرون تصور می‌شود، رقابت‌های سیاسی در مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد و انتخابات در این مجموعه در نهایت صفا، سلامت و صمیمیت برگزار شد.  
 
وی در همین باره تأکید کرد: در انتخابات روز گذشته هیئت رئیسه برخی‌ها کنار رفتند و برخی‌ها ماندند و در نهایت یک اکثریتی به بنده رأی دادند.  

آیت‌الله یزدی پیرامون عدم وجود جناح‌گری‌ها و رقابت‌های معمول سیاسی در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مجلس خبرگان رهبری برخلاف تصور عده‌ای به دور از رقابت‌های سیاسی است؛ خبرگان رهبری مجلس علما است و تمامی اعضای آن تکیه گاه دین و آیین مردم و مورد اعتماد مردم هستند و همچنین هر تصمیمی که در مجلس خبرگان اتخاذ می‌شود از قداست خاصی برخوردار است. 
 
وی ضمن تشکر از علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بابت در اختیار قرار دادن ساختمان مجلس قدیم به خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: باید در کمیسیون مطرح کنیم که آیا جلسات آینده خبرگان رهبری در همین مکان برگزار شود و یا این که با صرف یک هزینه جلسات را در جای دیگری برگزار کنیم.

رئیس مجلس خبرگان رهبری همچنین از عوامل سازمان صدا و سیما جهت ضبط برنامه‌های خبرگان رهبری طی دو روز گذشته تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار