شهردار منطقه15 با بیان اینکه گود سیاه محل دپونخاله‌های ساختمانی بوده است، گفت: فعالیت گود سیاه کوه تا 25اسفند ماه به پایان می‌رسد و هیچ نخاله‌ای در این محله تخلیه نخواهد شد.

انجمنی شهردار منطقه15 در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه گود سیاه محل دپونخاله‌های ساختمانی از سال‌های گذشته بوده و باعث تخت تاثیر قرار گرفتن اقلیم نوع توپوگرافی و اثرات سو از قبیل عدم جریان هوا و انتشارات ذرات معلق شده است،‌اظهارکرد: فعالیت این محل با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح ارتش از 25اسفند ماه به پایان می‌رسد و دیگر هیچ نخاله‌ ساختمانی در این مکان تخلیه نخواهد شد.

انجمنی افزود: با پیگیری‌های استانداری تهران خالی کردن هر گونه ضایعات به این مکان از تاریخ 25اسفند ماه ممنوع است.

شهردار منطقه15 با بیان اینکه 72 پل عابر پیاده در سطح این منطقه ساخته شده و تعدادی از این پل‌ها مکانیزه است، تصریح کرد: متاسفانه با وجود این تعداد پل عابر پیاده شهروندان ترجیح می‌دهند از خیابان رفت و امد کنند که این موضوع در جامعه ما نیازمند آگاه سازی و آموزش است.
وی ادامه داد: ساخت‌های مکانیزه 300میلیون هزینه در بر دارد و هزینه نگهداشتن آن بسیار بالاست اما شهرداری این منطقه در راستای جلب رضایت شهروندی تصمیم دارد تعداد زیادتری از پل‌های عابر را به مکانیزه تبدیل کند.

انتهای پیام/

 

برچسب ها: نخاله ، تخلیه ، دپو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار