بخشدار رودهن گفت: دولت تدبیر و امید در جریان محرومیت زدایی، تحولی تاریخی در بستر بهداشت و درمان کشور به عنوان نقظه درخشان کارنامه دولت یازدهم ایجاد کرد .

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد کارنامه دولت تدبیر و امید در سال 93 ، گفت : دولت با شعار اعتدال و برخورداری از فضای تدبیر و امید، سکان هدایت کشور را برای خروج از مشکلات به ویژه مسائل اقتصادی با رهنمود های مقام معظم رهبری در دست گرفت.

بخشدار رودهن در ادامه این مطلب تصریح کرد : دولت یازدهم علی رغم بسیاری از موانع در مسیر توسعه و همچنین تحریم های دشمن با ساختار متنوعْ کشور را به خوبی در دست گرفته است.

طاهر خانی تحول در حوزه بهداشت و درمان را از نقاط درخشان کارنامه دولت دکتر حسن روحانی با ایجاد تغییر و تحول تاریخی در بستر بهداشت و درمان کشور معرفی نمود و اضافه کرد : حوزه سلامت در بدنه سیاست های دولت تدیر و امید بر مدار محرومیت زدایی از اولویت های اجرایی دولت است .

بخشدار رودهن در خاتمه اظهار داشت: امیدواریم با تدابیر مسئولان وزارت بهداشت و درمان مشکلات درمانی رودهن از جمله ساخت بیمارستان های نیمه کاره این شهر هر چه زودتر به سرانجام برسد و مردم این منطقه از خدمات مناسب درمانی و بیمارستانی برخوردار شوند.

انتهای پیام/ض

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.