بخشدار رودهن گفت: با وجود حوادث جاده‌ای در این محور می‌طلبد که یک بیمارستان مجهز در رودهن جهت خدمات رسانی به مسافرین احداث شود.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در مورد وضعیت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی رودهن نخست با تشریح این منطقه از لحاظ ساختاری خاص در شرق استان تهران گفت: رودهن در مسیر جاده ای ترانزیت هراز ، فیروزکوه قرار دارد.
 
بخشدار رودهن در ادامه این مطلب افزود: محور هراز ، فیروزکوه در محدوده شهر رودهن منطقه متصل کننده تهران به شهرستانها و استانهای شمالی کشور، پر تردد ترین محور های تهران به حساب می آید.
 
طاهر خانی با تاکید بر اینکه زیر ساخت های بهداشتی و درمانی با وجود موقعیت خاص رودهن در شرق استان تهران نیاز به برخورداری از ساختاری قوی دارد ، اضافه کرد: با وجود حوادث جاده ای در این محور می طلبد که یک بیمارستان مجهز در رودهن جهت خدمات رسانی به مسافرین احداث شود.
 
بخشدار رودهن در خاتمه با تاکید بر اینکه رودهن با احداث این بیمارستان می تواند به شهرستانهای شرق تهران با وجود مرکزیت خدمات رسانی کند ،با تشریح ساختار بهداشتی و درمانی رودهن ، اظهار داشت: هم اکنون دو درمانگاه خصوصی و یک درمانگاه دولتی در این منطقه مشغول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی است.

انتهای پیام/ ض 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.