مانور گلگشت نوروزی در راستای آمادگی هرچه بیشتر جایگاه‌های عرضه سوخت غرب مازندران در محل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ساری ، این مانور با خودروهایی مجهز به آرم شرکت نفت، به‌همراه پرسنل متخصص شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی به طور نمادین آمادگی خود را در راستای حضور در سطح منطقه برای ارزیابی و کنترل جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های سوختی را به نمایش گذاشتند.

سید‌محمود طاهری خاطرنشان کرد: شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس با استقرار 6 گروه گلگشت نوروزی در شهرهای غرب مازندران، کار کنترل عملیات و نظارت بر حسن اجرای توزیع فراورده در جایگاه‌ها را مورد بررسی قرار می‌دهد.

وی تصریح کرد: علاوه بر این 6 گروه، گروه‌های ستادی از تهران و نهادهای نظارتی استانی نیز برای کنترل اجرای بهینه سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه حضور می‌یابند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس افزود: گلگشت‌های نوروزی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه چالوس در روزهای 27 و 28 اسفند ماه برای توجیه و آموزش جایگاه‌داران در همین راستا نشست‌هایی را نیز برگزار می‌کنند.

این مسئول در پایان متذکر شد: گروه گلگشت نوروزی با سرکشی به جایگاه‌های عرضه سوخت با حصول اطمینان از بی‌نقص بودن وضعیت موجود و توجیه جایگاه‌داران، در صورت بروز هرگونه نقصی فهرست‌های کنترلی را به‌صورت مکتوب در اختیار آنان قرار می‌دهد تا هرگونه اشکالات موجود در سیستم سوخت‌رسانی را برطرف کنند.

52 باب جایگاه در شهرهای غرب مازندران توزیع فرآورده‌های سوختی را بر عهده دارند.

سالانه 15 میلیون مسافر و گردشگر به مازندران سفر می کنند.


انتهای پیام/ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.