رسانه ملی با تكیه بر دانش متخصصان بومی و جوانان مستعد ایرانی در ساخت انواع فرستنده‌های پرقدرت خودكفا شده است.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ معاون امور مجلس و استان‌های سازمان صدا و سیما در مراسم بهره‌برداری از هفت طرح فنی صدا و سیمای مركز گیلان در زیباكنار گفت: با وجود تحریم‌های دشمنان، با تلاش متخصصان ایرانی، همه فرستنده‌های پرقدرت و كم قدرت تلویزیونی و رادیویی در كشور ساخته می شود و دیگر به خارج نیازی نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی مقدم با بیان این كه تولید انبوه این فرستنده‌های پرقدرت در كشور به زودی آغاز خواهد شد، افزود: تولید این فرستنده‌ها با تكیه بر دانش بومی ساخته می شود.

وی با اشاره به پوشش 85 درصدی شبكه‌های دیجیتال در كشور گفت: همه شهرها و روستاهای كشور تا سال 95 زیر پوشش شبكه های تلویزیونی دیجیتال قرار می گیرند.

خبرگزاری صدا و سیما نوشت نجفی، استاندار گیلان، نیز در این مراسم با تاكید بر لزوم حمایت بیشتر از رسانه ملی برای مقابله با جنگ نرم دشمنان، گفت: تلاش می كنیم در بودجه سال 94 برای تكمیل ساختمان اداری صدا و سیمای مركز گیلان و توسعه و تجهیز فرستنده‌های دیجیتال اعتبار خوبی در نظر گرفته شود.

محمود شكری، رئیس مجمع نمایندگان گیلان، هم از اهتمام ویژه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برای تقویت توانمندی‌های رسانه ملی خبر داد و افزود: تبیین و ترویج ارزش‌های اسلامی یكی از راهكارهای مهم مقابله با تهاجم فرهنگی است كه رسانه ملی نقشی اساسی را در این راه ایفا می كند. 

به گفته نصرپور، مدیركل صدا و سیمای مركز گیلان، هم اكنون پوشش پخش دیجیتال شبكه باران در مناطق شهری گیلان 96 درصد و در كل استان 85 درصد است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار