معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه سخنان مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی در مورد اقدام نظامی علیه ایران تازگی ندارد، گفت: سال‌هاست آن‌ها تهدیدات نظامی می‌کنند اما هیچ وقت جرأت عملیاتی کردن آن را ندارند.

آمریکا جرات عملیاتی کردن تهدیدات را ندارد
سردار "عبدالرضا آزادی" معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اظهارات مقامات آمریکایی و رژیم صهیونیستی در مورد اقدام نظامی علیه ایران از گذشته تاکنون اظهار داشت: این سخنان تازگی ندارد و سال‌هاست آن‌ها علیه کشورمان تهدید نظامی می‌کنند، اما هیچ وقت جرأت عملیاتی کردن آن را نخواهند داشت.

وی با اشاره به تلاش سیاسی آمریکا برای استفاده از حربه نظامی و امتیازگیری در مذاکرات هسته‌ای با ایران بیان داشت: آمریکایی‌ها هم می‌دانند که دوران تهدید به سر آمده و آن‌ها دیگر ابر قدرت سابق نیستند و تکرار این ادعاها بیشتر کاربرد سیاسی، تبلیغاتی و اقناع افکار عمومی دارد.

گفتنی است؛ مقامات آمریکایی و صهیونیستی همواره جمهوری اسلامی ایران را به اقدام نظامی تهدید می‌کنند که صد البته آن‌ها با واکنش و پاسخ مقامات لشکری و کشوری کشورمان مواجه می‌شوند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار