شرکت LG اولین تولید کننده‌ی عمده‌ی تلویزیون است که به سومین دوره‌ی سه ماهه رسید در حالی که قیمت‌های آمریکایی تلویزیون‌های LED و LCD با رزولوشن ۴K در ۴ سری مختلف که همگی بهار امسال می‌آیند را اعلام کرد. که گل سر سبد آن‌ها videophile ها هستند.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اما این فقط یک نام رسمی است که بر روی تلویزیون‌های OLED با رزولوشن ۴K شرکت LG نهاده شده است. تلویزیون‌های خمیده و منحنی شکل ۶۵ اینچی مدل ۶۵EG9600 که در ماه April با قیمت ۸,۹۹۹ $ قابل خریداری خواهند بود، اما چرا فقط یک مدل؟!

videophile یک تلویزیون 4K جدید از LG

به هر حال به هر دلیلی که یکی از آن‌ها می‌تواند این باشد که که هنوز تولید OLED ها با سایزهای بزرگ (حتی بدون نشت گاز در کارخانه) سخت است و LG در اعلامیه‌ی خود نامی از مدل‌های دیگر OLED که در CES معرفی کرد نبرد. این طور انتظار می‌رود که مدل‌های flat و غیر خمیده در تابستان امسال به مغازه‌ها ارسال شوند. تلویزیون مدل ۶۵ EG9600 جایگزین مدل ۶۵EC9700 OLED , 55 اینچی با رزولوشن ۴K خواهد شد که به قیمت $۱۰K قابل خریداری‌اند.

videophile یک تلویزیون 4K جدید از LG

به غیر از صفحه‌ی anti-reflective تفاوت این دو مدل فقط ظاهری است. به گفته‌ی شرکت LG مدل ۶۵EG9600 تمام بهبودهایی که سری‌های LG در ۲۰۱۵ خواهند داشت را شامل می‌شود که از آن‌ها می‌توان به پردازنده‌ی qual-core فناوری صدای Harman Kardon و یک Web OS 2.0 smart TV سریعتر اشاره کرد. مدل ۵۵EC9300 OLED ,55 اینچی که هم اکنون $۲,۹۹۹ قیمت دارد در طول سال برای خرید موجود خواهد بود و مدل ۶۵ اینچی آن ۳ برابر قیمت خواهد داشت.




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.