بازیگر «اعترافات ذهن خطرناک من» گفت: بهترین خاطره هر سال من این است که لحظه تحویل سال به پابوس امام رضا (ع) می‌روم.

عباس غزالی بازیگر فیلم «اعترافات ذهن خطرناک من» در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص چینش هفت سین 94 گفت: اصغر فرهادی، بهرام توکلی، ابراهیمی حاتمی‌کیا، پرویز پرستویی،‌ هومن سیدی، حمید و سعید نعمت‌اله و مهدی هاشمی و گلاب آدینه، هفت سین سینمایی من است.

وی در خصوص بهترین و بدترین خاطره سال 93 بیان کرد: بهترین خاطره من این است که هر سال لحظه تحویل سال به پابوس امام رضا (ع) می‌روم ولی امسال استارتش را دیر زدم ولی حکمت کار آن جا بود که در وقت اضافه و گل طلایی به بهترین جای جایگاه که مخصوص خدّام و روبروی گنبد بود رسیدم. در جایگاه عکاس‌ها و جایی که همه زائران از بالا دیده می‌شدند و در پی آن فیلم سینمایی "اعترافات ذهن خطرناک من" کلید خورد و من در آن بازی کردم.

وی افزود: بدترین اتفاق در سال 93 نداشتم ولی بدترین اتفاق به تاریخ 12 اسفند 91 برمی‌گردد که پدرم را از دست دادم و 12/12/ هر سال تلخی آن رویداد در ذهن من باقی می‌ماند.

غزالی بیان کرد: آرزوی من در سال 1394 این است که به جوان‌ها بازیگر و کارگردان میدان داده شود تا با خلاقیت و ایده و انرژی بتوانند سینما را به سمت سویی ببرند که باعث افتخار ما به سینما شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار