جدید‌ترین فیلم سینمایی سیاوش اسعدی فرم حضور در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر را پر نکرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  آخرین اثر بلند سینمایی سیاوش اسعدی در مقام کارگردانی فیلمی است به نام «سال تحویل» که قصه آن در سال 1348 می‌گذرد و فضایی عاشقانه دارد که در ستایش مقام پدر است، فیلمنامه آن را سیاوش اسعدی و نیما نادری نوشته‌اند و این روز‌ها سرگرم انتخاب بازیگران هستند.

همزمان با انتخاب بازیگر گروه طراح صحنه و دکور مشغول ساخت دکور‌های اصلی فیلم هستند و لوکیشن اصلی فیلم عمارتی دو طبقه در میان باغی وسیع در حومه تهران است.

طبق پیگیری‌های خبرنگار سینمایی ما «سال تحویل» فرم حضور در سی‌و‌چهارمین جشنواره فیلم فجر را به این دلیل که ساخت آن زمان بیشتری نیاز دارد را پر نکرده و قصد حضور در جشنواره بین‌المللی فجر را دارد.

اسامی سرگروه‌های «سال تحویل» عبارتند‌از : کارگردان: سیاوش اسعدی، فیلم نوشت: سیاوش اسعدی و نیما نادری. مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: مشگین مهرگان، تدوین: محمدرضا مویینی و میثم مویینی، مدیر برنامه‌ریزی: امیر شهاب اسماعیلی، مشاور بازیگری: نور‌اهاشمی، طراح چهره‌ پردازی: جلال‌الدین معیریان، صداگذاری و میکس: علیرضا علویان، عکس: علی نیک رفتار، مدیر تدارکات: علیرضا قدرتی، مدیر تولید: امیر ابراهیمی، مجری طرح: مرجان افشین‌منش، تهیه‌کننده: سعید هاشمی و با حمایت بنیاد سینمایی فارابی.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار