بازیگر سریال "مدینه" گفت: فیلمسازان باید به سینما به دلیل انکه رسانه‌ای قدرتمند برای انتقال مفاهیم است بهای بیشتری دهند تا در عرصه جهانی موفق‌تر شود.

مهرداد صدیقیان بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: به نظرم هر چیزی سالگردی دارد و تغییرسال می‌تواند بهانه‌ای برای اتحاد تحول در زندگیمان باشد همه این مناسبت‌ها بهانه‌ای برای خوشبین شدن مناسبتها بهانه‌ای برای خوش‌بین شدن آینده است تا از اتفاقات زندگی مایوس نباشیم و بدانیم که شروع دوباره‌ای وجود دارد.

وی ادامه داد:لذت بخش ترین خاطره‌ من در نوروز گرفتن اسکناسهای تا نخورده لای قرآن از پدربزرگ و مادر بزرگم است.

بازیگر "اتوبوس شب" عنوان کرد: سال 93ایده‌الی برای من نبود زیرا اتفاقاتی که منتظرش بودم رخ نداد ولی در هر صورت خدا را شاکر هستم و به تلاش خود ادامه می‌دهم.

وی در خصوص فیلمهای سی و سومین جشنواره فیلم فجر بیان کرد: در جشنواره بین فیلمهایی که دیدم فیلم "اعتراضات ذهن خطرناک من" ساخته هومن سیدی را دوست داشتم.

صدیقیان با افزودن "سینما" به سفره هفت سین اظهار داشت: چون به سینما علاقه دارم این هنر و با زندگی من عجبین شده همه چیز را در زندگی به سینما ربط می‌دهم و به خاطر همین "سینما" را به هفت سین اضافه می‌کنم.

صدیقیان ادامه داد: فیلمسازان باید به سینما به دلیل آنکه رسانه‌ای قدرتمند برای انتقال مفاهیم است بهای بیشتر دهند تا فیلمها در عرصه جهانی موفق‌تر شوند امیدواریم سینما در سال جدید قوی پرپول و استوار به کارش ادامه دهد.

مهرداد صدیقیان خاطر نشان کرد: آرزو دارم در سال جدید فیلمهای خوب نقش خوب و با کارگردانهای خوب کار کنم.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.