رئیس اداره ساماندهی منطقه 2 به باشگاه خبرنگاران خبر داد:

ساماندهی دستفروشان و بساط‌گستران در سطح منطقه 2

رئیس اداره ساماندهی منطقه 2 برنامه‌های اجرایی این اداره را در سال 93 شرح داد.

مهدی مهدیخانی رئیس اداره ساماندهی منطقه 2 در گفتگو باخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، با اشاره به عملکرد این اداره در سال 93 اظهار کرد: اداره ساماندهی اقدامات زیادی در سال 93 انجام داده است که به مهم‌ترین آنها اشاره خواهیم کرد: 

84 صدور اخطاریه جهت واحدهای صنفی مزاحم و همچنین 82 مورد صدور اخطار در بازدید از واحدهای صنفی مزاحم گزارش شده از مهم‌ترین اقدامات اداره ساماندهی است.

وی تصریح کرد: شستشو و نظافت 140 کیوسک‌های گل فروشی و مطبوعات و حذف 35 مورد مواد دخانی از کیوسک‌های مطبوعات از جمله اقدامات مهم در جهت زیباسازی بصری شهر وهمچنین سلامت و بهداشت جسمی شهروندان منطقه 2 بوده است.

وی با اشاره به رفع 16 مورد سد معبر کیوسک‌‌های مزاحم افزود: جمع‌آوری و حذف زوائد بصری و تبلیغات غیرمجاز از بدنه این کیوسک‌ها به خصوص مطبوعات و گل‌فروشی از اقدامات مهم دیگر این اداره است.

مهدیخانی با تأکید بر آستانه سال جدید گفت: آراستگی و نظافت و شستشو سایبان کیوسک‌های مطبوعاتی و گل فروشی به تعداد 140 مورد انجام شده است.

رئیس اداره ساماندهی با تأکید بر مبارزه با موش و حیوانات موذی گفت: برگزاری 72 دوره آموزش در خصوص مبارزه با موش و 3 هزار و 150 تعداد تله واگذاری شده به شهروندان و نصب 570 بنر علایم اطلاع‌رسانی و هشداردهنده با این حیوان موذی و زنده‌گیری 920 قلاده سگ ولگرد از دیگر برنامه‌های این اداره در سطح منطقه است.

وی در پایان با اشاره به ساماندهی دستفروشان و بساط‌ گستران در روزهای پایان سال اظهار داشت: برپایی شش روز بازار در محدوده منطقه 2 و برپایی نمایشگاه نوروزی در راستای طرح استقبال از بهار 94 به منظور ساماندهی دستفروشان و بساط گستران در سطح منطقه 2 تا پایان اسفند ماه ادامه دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار