مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 گفت: منطقه 5 از ظرفیت های بسیار وسیعی در زمینه گردشگری شهری در بخش های تاریخی_ مذهبی و طبیعی برخوردار است، به همین منظور می توان آن را به قطب آینده گردشگری شهر تهران تبدیل کرد.

محمدمهدی قشقایی مدیر مرکز خدمات اجتماعی شهرداری منطقه 5 در گفت‌و‌گو با  خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ویژگی های خاص منطقه 5 اظهار کرد: در این خصوص منطقه 5 دارای جاذبه های فراوانی از جمله جاذبه های طبیعی شامل پارک ارم، آبشار سنگان، پارک جنگلی کوهسار و ...، جاذبه های تاریخی شامل حمام قدیمی کن، روستای کن، موزه پول و ... و جاذبه های تفریحی_ ورزشی شامل سرزمین عجایب، شهربازی ارم و ... است.

وی تصریح کرد: در همین زمینه می توان به مجموعه پارک ارم به عنوان یکی از وسیع ترین پارک های ایران اشاره کرد که شامل محوطه تفریحی، چندین وسیله بازی متنوع و مدرن است.

قشقایی در پایان گفت: باغ وحش ارم که نادرترین و کمیاب ترین حیوانات خاورمیانه را در خود جای داده است و همچنین فضای سبز مناسب و دریاچه ای با امکانات قایقرانی دارد که می تواند اوقات خوشی را برای خانواده ها به ارمغان بیاورد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار