رئیس اداره ورزش بانوان منطقه 8 از گزارش اداره ورزش بانوان در سال 93 خبر داد.

بنفشه ایمانی، رئیس اداره ورزش شهرداری منطقه 8 در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری باشگاه خبرنگاران، با اشاره به گزارش عملکرد اداره ورزش بانوان اظهار کرد: این اداره اقدامات زیادی را در سال 93 انجام داده که به بعضی از مهم‌ترین برنامه‌ها اشاره خواهیم کرد.

وی، ادامه داد: همایش ورزش دختران، مادران و مادر بزرگ‌ها به منظور ایجاد نشاط و شادابی بانوان در دهه کرامت با برگزاری مسابقات طناب‌کشی و طناب‌زنی برگزار شد.

وی، از حضور بانوان ورزشکار منطقه 8 در پاکسازی کوهستان خبر داد و گفت: در این طرح 40 نفر از بانوان ورزشکار منطقه 8 به داراباد اعزام شدند که با هدف حفظ محیط‌زیست، نشاط و سلامتی بانوان انجام شد.

ایمانی با اشاره به توزیع کارت ورزشی در بین زنان سرپرست خانوار گفت: در این طرح زنان کمتر از 40 سال با رویکرد توانمندسازی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های ورزشی، تفریحی و آموزشی کارت ورزشی دریافت کردند.

رئیس اداره ورزش بانوان تصریح کرد: اداره ورزش به منظور ایجاد نشاط و شادابی و تحکیم بنیان خانواده مسابقات کبدی ویژه بانوان را در مجموعه ورزشی شهیدان بیاقی برگزار کرد.

وی، با بیان برنامه‌های ورزشی اداره ورزش بانوان در 6 ماه دوم سال 93، تأکید کرد: برگزاری مسابقه محله قهرمان، همایش صبحگاهی و بازی‌های کودکان به مناسبت دهه فجر، برگزاری ویژه برنامه استقبال از پاییز و برگزاری برنامه‌های متناب با عفاف و حجاب از اقدامات این اداره در سال 93 بوده است.

وی، در پایان گفت: برگزاری مسابقات بدمینتون و آمادگی جسمانی، در مجموعه الزهرا، با هدف ترویج ورزش شهروندی و افزایش نشاط و شادابی در میان شهروندان، از برنامه‌های آینده اداره ورزش بانوان است.

انتهای پیام/


برچسب ها: کوهستان ، ورزش ، بانوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار