شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن (سرمایه گذاری مسکن ) در دوره 12 ماهه منتهی به 30 آذر ماه 93 مبلغ یک هزار و 470 میلیارد و 728 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حساب های خود منظور کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن(سرمایه گذاری مسکن) صورت های مالی 12 ماهه نخست سال مالی 93 را صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

این شرکت در دوره یک ساله یاد شده از محل سود حاصل از سرمایه گذاریها و فروش سرمایه گذاری ها مبلغ یک هزار و 336 میلیارد و 416 میلیون ریال درآمد کسب کرد.

از درآمد این شرکت هزینه های عمومی، اداری و درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود عملیاتی دوره به یک هزار و 215 میلیارد و 528 میلیون ریال رسید.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی، و مالیات کسر و پس از افزوده شدن درآمدای متفرقه به آن سود خالص دوره مبلغ یک هزار و 146 میلیارد و 712 میلیون ریال اعلام شد و بر این اساس مبلغ 382 ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و 470 میلیارد و 728 میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای این شرکت منظور شد.


انتهای پیام/
برچسب ها: کسب ، هزینه ، سود ، انباشته ، عملیاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار