کارگردان "بدون مرز" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سینماگر باید لحظات خوب را فدای لحظات بد کند

امیرحسین عسگری گفت: فیلم لحظات خوب و بد دارد و سینماگر باید لحظات خوب را فدای لحظات بد کند.

امیرحسین عسگری کارگردان فیلم سینمایی "بدون مرز" در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران گفت: عزت و آبرو را در هفت سین سینمایی می‌چینیم چون عزت و آبرو مهمترین فاکتوری است که یک انسان می‌تواند داشته باشد.  
 
وی ادامه داد: جالب این جاست که یادم نیست اولین عیدی را از کی گرفتم و اولین عیدی را به کی دادم  این سوال باعث شد برای پیدا کردن جواب آن تلاش و کوشش وافری کنیم.
 
این کارگردان تصریح کرد: بهترین اتفاق در سال 93 ساخت فیلمم "بدون مرز" و حضور آن در جشنواره فیلم فجر بود و بدترین اتفاق که آزرده خاطر کرد، بیماری پدرم بود.  
 
عسگری بیان کرد: عید برای من به معنای واقعی این شکلی نبود که فقط زمان تحویل سال جدید عید باشد بلکه هر وقت حالم خوب باشد، چیز جدیدی یاد بگیرم، محول القلوب شوم و یک پله به جلو حرکت کنم آن زمان برای من عید است.
 
وی افزود: بهترین عیدی که در طول زندگی گرفتم، به دنیا آمدن پسرم بود و خداوند او را به من هدیه کرد.  
 
این کارگردان ادامه داد: بهترین فیلم فیلمی است که در شما نفوذ کند و شما را به فکر وادارد امسال هم فیلم‌های خوبی دیدم که قابلیت‌های سینما را داشتند ولی فیلمی که قلبم را بلرزاند، ندیدم.  
 
وی افزود: به نظر من فیلم‌ها ممکن است لحظات بدی داشته باشند ولی دوست ندارم مطلق فیلمی را بد یا خوب قلمداد کنم. به طور قطع یک فیلم هم لحظات خوب دارد و هم لحظات بد، ولی سینما و سینماگر آنقدر ارزشمند است که لحظات خوب را باید فدای لحظات بد کرد.
 
عسگری در خصوص پیش‌بینی فروش فیلم‌ها در سال آینده اظهار داشت: سینما ماجرای عجیبی است و اصولا شرایطی پدید می‌آید که نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد چون مخاطب‌های ما اینقدر ریزبین هستند که تا فیلم خوب و قابل تاملی را نبینند از گیشه‌ها و سینما استقبال نمی‌کنند.
 
این کارگردان در پایان خاطر نشان کرد: آرزوی من در سال جدید برای سینما این است که سینما با سرعت مناسب و درجه یک بچرخد تا سینمای ما در اوج باشد و از خدا برای همه عزت و سربلندی آرزو دارم تا بتوانند به واسطه آن هر چیز معقولی که در ذهنشان است به آن دست پیدا کنند.

 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار