راهبردها و برنامه‎های جدید رادیو معارف در سال 94

مدیر رادیو معارف با تاکید بر اضافه شدن دو بخش خبری کوتاه با رویکرد اخبار معارفی و فرهنگی در ساعات 12 و 17، از پخش برنامه‌های جدید از این رادیو خبر داد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از  روابط عمومی رسانه ملی، مجتبی تونه‌ای، مدیر رادیو معارف، درباره سیاست‌ها و اولویت‌های این شبكه سراسری رادیویی گفت: با توجه به رهنمودهای راهگشای رهبر معظم انقلاب برنامه‌هایی با موضوع دین، اخلاق، امید، آگاهی و سبك زندگی دینی تولید و پخش خواهیم كرد. امسال در برنامه‌های رادیو معارف به شعار سال توجه ویژه‌ای كرده‌ایم و برنامه‌هایی متناسب با موضوع همگرایی دولت و ملت طراحی خواهیم كرد.

تونه‌ای افزود: هر روز صبح از ساعت 7 بامداد تلاوت یك صفحه قرآن كریم را با برنامه «تنفس صبح» پخش می‌كنیم تا از این طریق زندگی مردم را با آیات الهی پیوند دهیم. هر شب ساعت 20 به امام هشتم (ع) توسل و زیارت خاصه را زمزمه می‌كنیم.

دو بخش خبری كوتاه نیز به برنامه‌های رادیو معارف اضافه كرده‌ایم كه شامل خبرهای معارفی و فرهنگی است و ساعت 12 و 17 پخش می‌شوند.

همچنین سری برنامه‌های «پرسمان» هر روز ساعت 18 به مدت یك ساعت پاسخگوی پرسش‌های شنوندگان در حوزه شبهات دینی است.

مدیر رادیو معارف با اشاره به برنامه جدید عصرگاهی «به رنگ خدا» گفت: این برنامه هر روز ساعت 19:15 دقیقه با رویكرد آیات قرآن كریم و احادیث پخش می‌شود. در این برنامه یك هفته در میان، یك آیه و یك حدیث را در نظر می‌گیریم و از جوانب مختلف به آموزه‌های دینی آن آیه و حدیث می‌پردازیم.

وی خاطرنشان كرد: برنامه «همسایه» روزهای جمعه ساعت 23 به سمع شنوندگان می‌رسد كه اختصاص به گفت‌وگو با اصحاب هنر و فرهنگ دارد.

مسابقه «همای رحمت» هم با مرور مفاهیم نهج‌البلاغه روزهای جمعه ساعت 10:15 دقیقه پخش می شود.

همچنین برنامه «روایت عشق» به سبك زندگی شهدا به نقل از مادران و همسران شهیدان می‌پردازد . این برنامه روزهای سه‌شنبه ساعت 16:40 روی آنتن رادیو معارف می‌رود.

تونه‌ای در پایان افزود: در جدول پخش امسال به معرفی كتاب نیز توجه كرده‌ایم، از این رو هر روز ساعت 11:5 دقیقه در برنامه‌های «گنجینه» و «چراغ مطالعه» تازه‌های نشر معارفی معرفی خواهد شد .

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار