پرونده هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال امروز سه شنبه با انجام دیدار بسته می شود و در این میان پدیده میزان سایپا است و ملوان هم به مصاف پیکان می رود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، پرونده هفته بیست و چهارم برای فوتبال امروز با برگزاری 2 دیدار  به پایان می رسد. 
 
** پدیده - سایپا؛ پدیده به دنبال تسخیر جایگاه سرخپوشان 
 
تیم فوتبال پدیده مشهد ساعت 17 در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف نارنجی پوشان سایپا می رود، تیم پدیده با آخرین تیم جدول پنج امتیاز فاصله دارد، این تیم برای اینکه در لیگ برتر بماند باید این بازی را ببرد. 
 
به هر حال اگر پدیده بتواند این بازی را ببرد با یک پله صعود به رده نهم و جانشین پرسپولیس می شود.در آن سوی میدان نارنجی پوشان سایپا با برد مقابل پدیده رتبه هفتمی خود را تثبیت می کند. 
 
** ملوان –پیکان؛ پیکانی ها در گرداب انزلی 
 
انزلی چی ها امروز ساعت 17 در ورزشگاه  خانگی‌اش پذیرای تیم فوتبال پیکان است ملوان  بعد از 4 برد متوالی هفته گذشته به سایپا باخت و برای جبران مافات به مصاف پیکان می رود. 
 
به هر حال ملوان برای اینکه در حاشیه امنیت قرار بگیرد باید این بازی را ببرد در آن سوی میدان، تیم پیکان با 22 امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد، براین اساس مساوی به کار این تیم نمی‌آید و باید این بازی را ببرد. 
 
همچنین پیکان با 12 گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ در اختیار دارد، براین اساس به نظر نمی‌رسد ملوان کار ساختی مقابل پیکان داشته باشد. 
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار