در پی قتل پدر و دختری در محدوده کلانتری 107 فلسطین یک مظنون توسط پلیس شناسایی و دستگیر شده است.

ماجرای قتل هولناک پدر و دختر در خیابان ایتالیا/ پلیس تهران یک مظنون را دستگیر کردبه گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در ساعت 19:30 مورخه 16/01/1394 ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 کشف اجساد متعلق به دو نفر از اعضای یک خانواده به کلانتری 107 فلسطین اعلام شد . 

کشف اجساد دو عضو یک خانواده : 
با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام بررسی های اولیه مشخص شد که اجساد متعلق به پدر ( 65 ساله ) و دختر ( 26 ساله ) یک خانواده است که مقتول ( پدر خانواده ) بر اثر اصابت ضربات چاقو به ناحیه قفسه سینه و مقتوله ( دختر خانواده ) نیز بر اثر انسداد مجاری تنفسی به قتل رسیده اند . 

پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی : 
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع قتل عمد و به دستور بازپرس شعبه هفتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

دستگیر یک نفر در پرونده : 
با حضور کارآگاهان اداره دهم ، تیم بررسی صحنه جرم ، پزشکی قانونی و قاضی مربوطه در محل جنایت و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد که یکی از  افراد مرتبط با مقتول و مقتوله با آنها درگیری داشته است که بلافاصله این شخص دستگیر و جهت انجام تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ منتقل شد . 

سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : در تحقیقات بعمل آمده از فرد دستگیر شده ، این شخص صراحتا به درگیری خود با مقتول و مقتوله اعتراف اما تاکنون منکر هرگونه ارتکاب جنایت شده است . 

سرهنگ آریا حاجی زاده ، در پایان این خبر اعلام داشت : در حال حاضر و به دستور بازپرس محترم پرونده ، فرد دستگیر شده با قرار بازداشت موقت در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قر ار گرفته و تحقیقات در خصوص این جنایت ، به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارد . 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار