عضو کمیسیون انرژی مجلس با تاکید بر اینکه افزایش صادرات نفت ایران مشکلی برای بازار ایجاد نخواهد کرد، گفت: با تحقق گشایش‌های سیاسی اخیر ایران سهم از دست رفته خود را بازمی‌یابد.

ایران سهم از دست رفته خود را باز می‌یابد/ نمود بیشتر تحقق مدیریت جهادی در کنار دولت و ملتسید هاشم بنی‌هاشمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به نامگذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری گفت: کشور به سمت کارآمدی بیشتر حرکت می‌کند. دولت به عنوان کارگزار مردم باید از ظرفیت‌های موجود در کشور به خوبی استفاده کرده و زمینه لازم را برای مشارکت مردم در اداره کشور فراهم کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس ادامه داد: مردم نیز باید از ابتکارات و خلاقیت‌های خود بهره گرفته و با یاری نیروهای کارآمد و جوان کشور، در راه تحقق پیشرفت اقتصادی حرکت کنند و دولت در این رابطه باید بتواند روی مشارکت مردم و همکاری آنان برنامه ریزی موثری داشته باشد.

عضو کمیسیون انرژی یادآوری کرد: ایران، برنامه و پروژه‌های مطلوبی دارد که باید در سایه همدلی و هم‌زبانی عملیاتی شود، زیرا یکی از شاخصه های مهم مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به این نام است.

بنی‌هاشمی با تأکید بر اینکه بحث در خصوص رابطه بین دولت و ملت فراتر از مثال‌های مختلف است، گفت: در بحث رابطه بین دولت و ملت، یک موضوع مهم مطرح می‌شود و آن موضوع هم این است که دولت بتواند از تمامی امکانات موجود در کشور، در راستای تحقق اهداف بلند نظام استفاده کند.

بنی هاشمی اظهار داشت: مدیریت کشور با ادامه روشهای منفعل اداری و بی توجه به نتیجه، کارساز نیست و دولت وظیفه دارد تحول درونی را با استفاده از ظرفیت ها و روشهای مدیریت جهادی برای پیشرفت کشور رقم بزند.

وی، پیشرفت اقتصادی را یکی از اهداف پیش روی ملت و دولت عنوان کرد و افزود: دولت باید با استفاده از روش‌های مدیریت جهادی، زمینه پیشرفت‌های بیشتر اقتصادی را در کشور فراهم کند.

بنی‌هاشمی تلاشهای اخیر دولت در مذاکرات هسته‌ای را در مسیر درست خواند و گفت: روشی که دولت برای مذاکره پیش‌گرفته و ملت و رهبری از آن حمایت می‌کنند منطقی و درست است و توانسته پاسخ گیرد حتی اگر طرف مقابل نقض عهد کند، ما می‌توانیم از ظرفیتهای خود استفاده کنیم.

وی افزود: ظرفیتهای ما از جمله نیروی انسانی و تأسیسات حفظ‌ شده است و ما می‌توانیم به نقطه قبلی بازگردیم و افزون بر آن توانسته‌ایم افکار عمومی جهانیان را در اختیار گیریم.

بنی‌هاشمی درخصوص مذاکرات اخیر گروه 1+5  اظهار داشت: با تحقق و اجرایی کردن بندهای مذاکرات اخیر امکان صادرات نفت کشور افزایش می‌یابد، چون ظرفیت تولید در کشور وجود دارد. از این‌ رو به‌ طور تقریبی صادرات نفت ایران به ٢ برابر می رسد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس یادآور شد: افزایش صادرات نفت ایران مشکلی برای بازار ایجاد نخواهد کرد، چون ایران سهم از دست رفته خود را بازمی‌یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار