معمولا افراد تمایل زیادی به خوردن شیرینی دارند اما یک دستگاه پیشرفته می‌تواند مانع زیاده روی آنها در خوردن شیرینی و انواع شکلات به شیوه‌ای مبتکرانه شود.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران؛ پژوهشگران ظرف خوردن شیرینی ویژه‌ای طراحی کرده‌اند که هوشمند است و تنها 89 دلار قیمت دارد و هنگامی باز می‌شود که فرد اهداف کاری و تمرین‌های ورزشی روزانه خود را بدرستی انجام داده باشد.

ظرف شیرینی خوری هوشمند بعد از ایام عید + تصاویر

گفتنی است، این دستگاه به نام Ksafe دارای نوعی قفل هوشمند است که با نرم افزاری بر روی گوشی تلفن همراه هوشمند در تعامل است و چنانچه فرد برنامه‌ریزی کارهای روزانه، قرارهای کاری، فعالیت‌های اجتماعی و ورزشی خود را به موقع و به دقت انجام داده باشد به او اجازه خوردن شیرینی را می‌دهد.

ظرف شیرینی خوری هوشمند بعد از ایام عید + تصاویر

بررسی‌ها نشان می‌دهند، این دستگاه می‌تواند بویژه برای افراد تنبل، کم حافظه و یا سهل انگار در امور اداری و کاری و نیز حفظ تناسب اندام بسیار مفید باشد.

ظرف شیرینی خوری هوشمند بعد از ایام عید + تصاویر

این دستگاه همچنین می‌تواند به عنوان یک وسیله کنترل کننده وزن و رژیم غذایی کودکان توسط والدین آنها مورد استفاده قرار گیرد و به این ترتیب به بهبود وضعیت اندام او کمک فراوان کند.

این ظرف هوشمند حاصل تلاش محققان دانشگاه MIT است و بر اساس تئوری سیستم پاداش دهی مغز عمل می‌کند.

کارشناسان می‌توانند انواع مواد غذایی و شیرینی‌های وسوسه برانگیز را در این ظرف قرار دهند و پس از احساس رضایت از داشتن یک روز موفق به خود شیرینی پاداش دهند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.