رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با اشاره به نامگذاری سال جید به عنوان سال « دولت و ملت، همدلی و همزبانی» گفت: این نامگذاری بسیار راهگشا بود ودر این شرایط به حقیقت نیازمند همدلی و همزبانی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان؛ یداله رجائی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان در سال 1393 توفیقات بزرگی را در عرصه های آموزشی، پژوهشی و فرهنگی به دست آورده است.

وی با اشاره به اینکه تحصیلات تکمیلی را بر اساس نیاز کشور و استان توسعه داده ایم ادامه داد: سال گذشته 41 رشته ارشد و دکتری به مجموع رشته های واحد زنجان اضافه شده است و با این افزایش، مجموع رشته های واحد زنجان به 169 رشته رسیده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان افزود: واحد زنجان دارای بیش از 330 عضو هیات علمی بوده که حدود 130 عضو دارای مرتبه علمی استاد یاری هستند و تلاش می کنیم اعضابا رتبه مربی را به سطوح بالاتر ترغیب و ارتقا دهیم و این تعداد عضو هیات علمی در میان دانشگاههای استان دارای بیشترین جمعیت می باشد.

دبیرهیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع شرکت های دانش بنیان ، تصریح کرد : واحد زنجان در جهت تجاری سازی علم و تولید علم به ثروت گام های اولیه را برای تحقق این مهم برداشته است و7 شرکت دانش بنیان راه اندازی خواهد شد.

وی همچنین رئیس واحد زنجان از 10 طرح اقتصادی خبر داد و گفت : 10 طرح اقتصادی به منظور تحقق سیاست های واحد جهت درآمدزایی در بخش غیر شهریه ای تدارک دیده شده است که امیدواریم بتوانیم در این مسیر توفیقاتی را کسب کنیم.

یداله رجائی در خصوص مرکز رشد واحد زنجان ، اضافه کرد: با تلاش صورت گرفته موافقت نامه اصولی مرکز رشد واحدهای فناور واحد زنجان با موضوع محوری «شناسایی، استخراج و فراوری کانی های فلزی و غیرفلزی» اخذ شده است.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: شعار ، جامعه ، رهبر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.