برانکو ایوانکوویچ در حاشیه بازدید از ورزشگاه اختصاصی باشگاه پرسپولیس، رضایت خود از امکانات موجود در ورزشگاه درفشی‌فر را اعلام داشت.

رضایت برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش از امکانات ورزشگاه درفشی‌فربه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، محمد حسین نژاد فلاح و برانکو و دستیارانش پس از برگزاری مراسم معارفه در اردو به ورزشگاه درفشی فر آمدند و بازدیدی از تمامی بخش‌های ورزشگاه اختصاصی پرسپولیس داشتند.

برانکو پس از مشاهده زمین چمن از کیفیت آن اعلام رضایت کرده و در حاشیه بازدید از زمین، رختکن تیم‌های میزبان و میهمان، اتاق مربیان، اتاق پزشکی و تدارکات، کلینیک مجهز درفشی‌فر و سالن بدنسازی و سونا و استخر رضایت خود را با بکار بردن کلمه وری گود اعلام داشت.

برانکو به نژادفلاح گفت: برای یک مربی برخورداری از امکانات خوب تمرینی یک دغدغه بزرگ است و امروز بنده با مشاهده این امکانات چنین دغدغه‌ای نخواهم داشت. امیدوارم کیفیت زمین چمن همین گونه حفظ شود و حتی بهتر از این شود، از امکاناتی نظیر سالن بدنسازی، استخر و سونا، کلینیک و اتاق پزشکی و دیگر امکانات رضایت کامل دارم و به شما و باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گویم که از چنین امکاناتی برخوردار هستید و امیدواریم بتوانیم همه با تلاش و همدلی روزهای خوبی را برای هواداران پرسپولیس رقم بزنیم و در این آزمون بزرگ موفق باشیم.

در حاشیه بازدید از درفشی فر بالغ بر 10 هوادار که از حضور برانکو در ورزشگاه درفشی فر مطلع شده بودند با وی و دستیارانش عکس یادگاری گرفته و لحظاتی نیز با او گفتگو کرده و برایش آرزوی موفقیت کردند.

هواداران همچنین سوالاتی را از نژادفلاح پرسیده و خوشحالی خود را از آمدن برانکو و حضور کریم باقری در کادر فنی اعلام داشتند. هواداران با مشاهده کریم باقری او را محاصره کرده و به وی تبریک گفتند. کانون هواداران باشگاه بنرهایی را در ورزشگاه درفشی فر نصب کرده بود. متن این بنرها خوشامدگویی به برانکو، اعلام حمایت از وی و ابراز امیدواری نسبت به سربلندی پرسپولیس بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، فوتبال ، پرسپولیس ، برانکو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار