«شیوا خنیاگر» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

جامعه پذیرنده یک زن به عنوان بازیگر نیست

بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون گفت: من شهرت را دوست ندارم و بارها از این جهت آسیب دیدم.

شیوا خنیاگر بازیگر در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران، در خصوص داشتن دغدغه بازیگری و شهرت گفت: شهرت همیشه یک دغدغه برای بازیگران محسوب می شود و با توجه به اینکه حرفه اصلی من صدا و رادیو است، زمانی پوران درخشنده از من خواست که در کار صدابرداری با او همکاری کنم و کم کم به صورت غیر مستقیم وارد حرفه بازیگری شدم.

وی با اشاره به روی آوردن برخی افراد به شهرت و دردسرهای بعد از آن عنوان کرد: شهرت پل خوبی برای آنها به وجود می آورد و می خواهند از طریق آن خودشان را عرضه کنند تا با جلب نظر مردم  به منافع خود برسند.

خنیاگر در خصوص اینکه بازگشت به گذشته تاثیری در تغییر انتخاب شغل بازیگری برای او داشته یا نه، بیان کرد: دوست داشتم به گذشته بازگردم، ولی هیچ گاه بازیگری را انتخاب نمی کردم، به این جهت که زن بازیگر موقعیت بدی را دارد. جامعه و فرهنگ ما پذیرنده یک زن به عنوان بازیگر نیست و باید بین خانه داری و شغل خود یکی را انتخاب کند.

وی با تاکید بر دردسرهای شهرت اظهار داشت: شهرت برای من دردسرهای زیادی را به وجود آورده است و همین باعث شده روی خوشی نسبت به آن نداشته باشم.

خنیاگر در پایان با بیان توصیه ای به جوانان علاقمند به بازیگری گفت: جوانان علاقمند به بازیگری حتما با تحصیلات آکادمیک وارد این عرصه شوند و با روابط این شغل را انتخاب نکنند. آگاهی و دانش خود را بالا ببرند.

گفتنی است، شیوا خنیاگر در سریال جدید فریدون جیرانی نقش کوتاه یک پرستار را بازی می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار