دبیر ستاد عمره دانشگاهیان خبر داد

سازمان حج و زیارت مسئول امنیت دانشگاهیان/ کنسل شدن اعزام در صورت بروز ناامنی در عربستان

سازمان حج و زیارت مسئول امنیت دانشگاهیان است و به گفته دبیر ستاد عمره دانشگاهیان در صورت بروز ناامنی در عربستان اعزام‌های دانشجویان کنسل می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، با توجه به وضعیت فعلی برخی از کشورها از نظر سیاسی متأسفانه شاهد بروز شایعات متعددی مبنی بر وجود ناامنی در کشورهای زیارتی هستیم که با وجود مشتاقان زیاد برای زیارت خانه خدا و مدینه منوره، متأسفانه شاهد بروز برخی مشکلات سیاسی کشور عربستان با دیگر کشورها هستیم که این امر موجب برخی شایعات مبنی بر ناامنی در این کشور است.

به همین دلیل پیگیری صحت یا عدم صحت این نوع شایعات را از سوی محمد زارع دبیر ستاد عمره دانشگاهیان شده‌ایم.

وی اعلام کرد: من چنین شایعاتی در خصوص ناامنی دانشجویان و اساتید نشنیده‌ام که از ورود خانم‌های زیر 45 سال بدون همراهی یک فرد مَحرم ممنوع است.

وی افزود: سازمان حج و زیارت تمامی مسائل و مشکلات دانشجویان و اساتید را پیگیری می‌کند و این در حالی است که امنیت دانشجویان و اساتید در رأس تمامی امور قرار دارد.

زارع در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران مبنی بر این که اگر حوادثی در کشور عربستان وجود دارد تشدید شود آیا امکان لغو سفرهای دانشجویان و اساتید وجود خواهد داشت، تصریح کرد: پاسخ به این سوال مربوط به سازمان حج و زیارت است و این سازمان نیز امنیت دانشجویان و اساتید را در رأس امور قرار داده و این امکان وجود دارد که در صورت تشدید حوادث در این کشور سفرهای دانشگاهیان لغو شود.




انتهای پیام/

برچسب ها: حج ، عمره ، دانشجویان ، امنیت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار