حجت الاسلام و المسلمین فقیهی گفت: دانشجویان متاهلی که یکی از زوجین در دوران مجردی به حج عمره توسط ستاد عمره دانشجویی اعزام شدند هر دو زوج سهمیه‌ای برای حج عمره امسال خواهند داشت.

حجت الاسلام و المسلمین مهدی فقیهی، رئیس ستاد عمره دانشجویی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران گفت: استقبال دانشگاهیان از عمره امسال بالا بوده است تعداد 274 هزار نفر از اساتید و دانشجویان در عمره دانشجویی امسال شرکت کردند.

وی افزود: از میان دانشجویان ثبت نامی در حج عمره امسال، 182 هزار نفر متاهل و 78 هزار نفر مجرد بودند تعداد 14 هزار نفر استاد دانشگاه نیز در حج عمره امسال ثبت نام کردند.

رئیس ستاد عمره دانشجویی ادامه داد: با توجه به تلفن‌های زیادی که به عمره دانشجویی شده است مهلت ثبت نام در حج عمره امسال که 10 آبان ماه سال جاری به اتمام می‌رسید تا 5 روز دیگر تمدید شده و تا 12 آبان ماه سال جاری افرادی عادی می‌توانند در عمره دانشجویی ثبت نام کنند البته روزهای 13، 14و 15 آبان ماه سال جاری به ثبت نام زوج های دانشجویی اختصاص دارد که یکی از زوجین در سال قبل توسط ستاد به حج عمره مشرف شده بودند.

فقیهی با اشاره به شرایط اعزام دانشجویان به حج عمره اظهار داشت: بعضی دانشجویان مجرد در حج عمره امسال ثبت نام کردند همچنین دانشجویان متاهلی که یکی از زوجین به حج عمره در زمان مجردی اعزام شده بودند هر دو زوج سهمیه‌ای برای اعزام به حج عمره امسال خواهند داشت.

وی تصریح کرد: همچنین دانشجویانی که در زمان مجردی در حج عمره ثبت نام کرده بودند و اکنون متاهل شده‌اند سهمیه دوران مجردی آنها به سهمیه متاهلی تبدیل می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: نتایج قرعه کشی عمره دانشجویی امسال در روزهای 18 و 19 آبان ماه اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار