رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: کمیته امداد از متن انقلاب است که باید همه مسئولان کشور و نظام کمک کنند تا از متن آن عبور کنیم.

افزایش اعتقاد عمومی به کمیته امداد بالاترین شعار است
به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون باشگاه خبرنگاران، سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در مراسم تکریم و معارفه روسای جدید این نهاد که امروز(یکشنبه) در مجتمع سوهانک برگزار شد با بیان اینکه کمیته امداد زیر مجموعه رهبری است، اظهار کرد: وظیفه ما همکاری با سه قوه و بهره بردن از ظرفیت آن هاست و وظیفه خود می‌دانم که بر اساس اساس نامه قانون حرکت کنم زیرا که قانون حرکت ماست که از سوی رهبر انقلاب ابلاغ شده و همچنین قانون گرایی منافاتی با حرکت انقلاب ندارد. 

وی افزود: باید عمل گرا بود و برنامه‌ها را بر اساس علم و دانش پیش برد به این منظور که برخورد ما با مردم علمی است و مطمئنا بدون برخورد علمی نمی‌توان نسخه‌های مراجعین را درمان کرد. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان اینکه باید از روش‌های سنتی و تکراری پرهیز شود، تصریح کرد: وظیفه خود می دانم که کمیته امداد را از همان نقطه‌ای که قرار دارد پیش ببرم و همچنین همکاری با دولت، مجلس و قوه قضائییه را که باعث ‌افزایش اعتماد عمومی به امداد است را بالاترین شعار کار خود قرار دهم به این منظور که هرچه این اعتماد عمومی بیشتر شود مسائل و مشکلات به راحتی حل خواهد شد. 

وی با اشاره به علمداری ما که مبنی بر ارزش‌های انقلابی و اسلامی است، اضافه کرد: کمیته امداد نیاز به تبلیغات ندارد و اعتقاد ما این است که ماموریت امداد به عنوان عقبه و گذرگاه انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و همچنین باور داریم که دعای محرومین پشتیبان کار ما است. 

فتاح بابیان اینکه ولایت‌مدار بودن در راستای اهداف کمیته امداد امام خمینی(ره)است، یادآور شد: افتخار داریم که سرباز و بسیجی حضرت آقا باشیم و تمام منویات رهبری را اجرا و لبخند را بر چهره ایشان مشاهده کنیم زیرا که هدف ما کسب رضایت مقام معظم رهبری که امام زمان و رضایت الهی را در پی دارد، است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه کار امداد کار حاشیه‌ای نیست، گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) از متن انقلاب است و باید همه مسئولان کشور و نظام کمک کنند تا از متن آن عبور کنیم. 

گفتنی است در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمدی گلپایگانی رئیس دفتر مقام معظم رهبری، سردار سرتیپ حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و هیأت امنای این نهاد در ساختمان مرکزی سوهانک حضور بهم رسانند.

انتهای پیام/
برچسب ها: امداد ، خمینی ، کمیته
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار