انواری مطرح کرد:

تلخی های کمیته امداد برای ما شیرین بود

رییس سابق کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در کمیته امداد تلخی‌های زندگی دیگران را داشتیم اما تلخی‌های کمیته امداد برای ما شیرین بود چرا که باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری پاسخ می‌دادیم

به گزارش خبرنگار رفاهی باشگاه خبرنگاران ، حسین انواری در مراسم تودیع خود از سمت سرپرستی کمیته امداد امام خمینی با اشاره به تدبیر مقام معظم رهبری اظهار کرد: تدبیر مقام معظم رهبری یکی از درس‌های گرانسنگ مدیریتی است چرا که تغییرات در دستگاه‌های تحت امر ایشان قبل از اینکه سیر نزولی طی کند انجام می‌شود. این تغییرات  در اوج زیبایی یک بستر جدیدی برای خدمت فراهم می کند. همانطور که 8 سال قبل ایشان فرمودند که باید در کمیته امداد امام خمینی تحول ایجاد شود.

رییس سابق کیته امداد امام خمینی(ره)  ادامه داد: و امروز در یک فضای جدید عزیزی که از سرمایه‌های انقلاب و از مدیران لایق نظام هستند به سکانداری این نهاد و تشکیلات الهی و مقدس منسوب شده است.

انواری درادامه با یابیان اینکه تمام امدادگران کمیته امداد این نهاد را عبادتگاه می‌دانند، بیان داشت: امدادگران  با وضو وارد شده و با توکل به خدا کارهای خود را انجام می‌دهند؛ تایید مقام معظم رهبری در سند دارالقرار ما ثبت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه جنس مسئولیت در نظام اسلامی، امانت‌داری است و باید به اهلش سپرده شود،‌ تصریح کرد: مسئولیت در نظام اسلامی فخرفروشی نیست و از نوع تکلیف است اگر کمیته امداد عبادتگاه است و کار در آن عبادت یعنی تکلیف انجام می‌شود و اصل خادم بودن است نه حاکم بودن.

انواری تاکید کرد: آنچه در کمیته امداد به فرمان مقام معظم رهبری انجام شده است، وظیفه  آن بر دوش مدیران و معاونان و امدادگران بوده و با همدلی و همراهی انجام شده است.

رئیس سابق کمیته امداد همچنین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما در کمیته امداد تلخی‌های زندگی دیگران را داشتیم اما تلخی‌های کمیته امداد برای ما شیرین بود چرا که باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری پاسخ می‌دادیم. ‌ در  چند سال گذشته توانمندسازی محرومان، سامان دادن به زندگی آنها، مشارکت مردمی ، جلب اعتماد عمومی را مدنظر داشتیم و هیچگاه متوقف نشدیم. 


انتهای پیام/ 
برچسب ها: کمیته ، انواری ، امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار