چربی اضافه بدن باعث بیماری های قلبی، دیابت، فشار خون، کبد چرب و همچنین افزایش خطر ابتلا به سرطان می گردد.

به گزارش خبرنگار کلینیک باشگاه خبرنگاران، غذاهای سرشار از فیبر، افراد را به طور مدت سیر نگه داشته و به هوس غذایی افراد رسیدگی می کند. این غذاها انتخاب ایده آلی برای مبارزه با یبوست به شمار می روند.اگر شما خواستار این هستید که همزمان وزن خود را کم کرده و توده عضلانی خود را حفظ کنید، مواد غذایی حاوی پروتئین گزینه مناسبی برای این اقدام است.
 
این مواد غذایی انرژی بدن را افزایش داده و میزان انرژی کافی برای فعالیت روزانه افراد را تامین می کند.اگر اضافی وزن از مشکلاتی است که از آن رنج می برید، گرسنگی آخرین  اقدامی است که باید انجام دهید. استفاده از این 3 مخلوط فوق العاده خوشمزه را جایگزین صبحانه های روزانه خود کنید تا به طور طبیعی شاهد کاهش وزن باشید.از آنجا که صبحانه وعده غذایی مهمی است، هر یک از این مخلوط ها متابولیسم بدن را افزایش داده و توانایی آن  در چربی سوزی  را بهبود می بخشد.

1)مواد لازم  1 عدد موز  2 عدد پرتقال 2 قاشق غذاخوری دانه کتان  2 انجیر تازه یا خشک شده
1/3 فنجان آب آب پرتقال را گرفته وبا سایر مواد تشکیل دهنده مخلوط کنید تا به شکل خامه در آید. آن را تازه بنوشید.نکته: اگر از انجیر خشک استفاده می کنید، نیم ساعت قبل از مصرف آنها را در آب خیس کنید.

2)مواد لازم 1 فنجان تمشک 1عدد سیب 1 عدد موز 1/2 لیمو 1 ق غذاخوری دانه کتان مواد را با هم مخلوط کرده و تازه بنوشید.

3)مواد لازم 2عدد کیوی 1 عدد موز 1/2 سیب 1 پرتقال  1 ق غذاخوری دانه کتان 1 ق غذاخوری فندق مواد را با هم مخلوط کرده و تازه بنوشید.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: موز ، میوه ، سبزیجات ، فیبر ، تغذیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.