«حسین قناعت» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

امیدوارم «دزد و پری» اواخر آبان اکران شود

کارگردان فیلم «دزد و پری» گفت: امیدوارم بتوانیم اواخر آبان که ماه محرم تمام شده فیلم را اکران کنیم چون «دزد و پری» فیلمی کمدی است و بعد از ایام محرم می‌تواند اثر مورد علاقه مردم شود.

"حسین قناعت" کارگردان فیلم "دزد و پری"  در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران درخصوص زمان اکران این فیلم گفت: پروانه نمایش این فیلم گرفته شده و بهروز مفید تهیه کننده این فیلم با یک موسسه  پخش کننده صحبت‌هایی را برای اکران انجام داده و در حال حاضر قسمتی از مراحل اداری انجام شده است.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم اواخر آبان که ماه محرم تمام شده فیلم را اکران کنیم چون "دزد و پری" فیلمی کمدی است و بعد از ایام محرم می‌تواند فیلم مورد  علاقه مردم شود.

"قناعت" اظهار داشت: زمان فیلم "دزد و پری" با تیتراژ 93 دقیقه است که آن را کوتاه نمی‌کنیم و برای نمایش اصلاحیه‌ای به آن وارد نشده است.

گفتنی است؛ فیلم "دزد و پری" در بیست و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان بهترین فیلم از نگاه تماشاگران شد. در خلاصه داستان این اثر آمده است آقای ابطحی پیرمرد نظامی بازنشسته‌ای است که به درخواست دخترش نوشین که در شرایط اضطراری قرار گرفته، اداره مهد کودکش را برای یک روز قبول می‌کند. بچه‌های مهد که تصور می‌کنند جایگزین مربی دوست داشتنی‌شان شده او را در مخمصه می‌اندازند و "بهزاد فراهانی"، "بهنوش بختیاری"، "رابعه اسکویی"، "رامین ناصر نصیر"، "نادر سلیمانی" و... در این فیلم ایفای نقش می‌کنند، "محمدرضا شیرخانلو" و "یاس نوروزی" و "پارسیا شکوری فرد" از بازیگران کودک این فیلم هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۴ ۰۵ مرداد ۱۳۹۵
فيلم دزد وپري بدترين فيلمي تا حالا ديده بودم
آخرین اخبار