تحليلگران اعلام کردند: انتظار می‌رود کاهش توليد آمريکا به کاستن از فراوانی عرضه که از ماه ژوئن پارسال باعث سقوط قيمت نفت شده است، کمک کند.

/////به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه از سنگاپور، در بحبوحه پيش بيني‌ها در خصوص کاهش توليد نفت شيست آمريکا و اميدواري‎‌ها درباره ارائه يک بسته مشوق‎هاي اقتصادي توسط دولت چين، قيمت نفت خام روز سه شنبه در بازار آسيا بيش از پيش افزايش يافت.

تحليلگران اعلام کردند: انتظار مي‌رود کاهش توليد آمريکا به کاستن از فراواني عرضه که از ماه ژوئن پارسال باعث سقوط قيمت نفت شده است، کمک کند و ارائه يک بسته مشوق اقتصادي در چين نيز مي‌تواند تقاضا را در اين کشور، بزرگ ترين مصرف کننده انرژي در جهان، افزايش دهد.

قيمت نفت وست تگزاس اينترميديت آمريکا براي تحويل در ماه مه 45 سنت افزايش يافت و به بشکه اي 52 دلار و 36 سنت رسيد.

بهاي نفت خام برنت براي تحويل در ماه مه نيز 51 سنت افزايش يافت و به بشکه‎اي 58 دلار و 44 سنت رسيد.

اداره اطلاعات انرژي آمريکا روز دوشنبه اعلام کرد:ممکن است توليد نفت شيست در ماه مه کاهش يابد و بلومبرگ نيوز نيز گزارش داد اين نخستين باري است که اين سازمان از زمان شروع به انتشار گزارش ماهانه خود در اين خصوص در سال 2013، کاهش را پيش بيني کرده است.

از سوي ديگر، افت اطلاعات تجاري چين در ماه مارس به انتظارات درباره ارائه يک بسته مشوق‎ها به منظور تقويت اقتصاد اين کشور دامن زده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: اقتصادی ، نفت ، قیمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار