دیانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

تعلیق اعزام حجاج تا توقف تجاوز عربستان به یمن ادامه یابد

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان گفت: نبایستی توقف اعزام حجاج منوط به مجازات خاطیان شود و تا زمانی که آل سعود این رفتار‌های تند و افراطی خود را تغییر نداده و همچنین تا زمانی که حمله این رژیم به یمن متوقف نشده باید این اقدام ایران ادامه پیدا کند.

///////
"میکائیل دیانی" در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکلهای باشگاه خبرنگاران، در رابطه با تعلیق حج عمره توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: رئیس جمهور محترم دستور فرمودند تا زمانی که با خاطیان فرودگاه جده برخورد نشده باید حج عمره مفرده متوقف شود و این خبر بسیار خوبی است.

دبیر کل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان تصریح کرد: این خبر که رئیس جمهور دستور توقف حج عمره را داده بسیار خوشحال کننده است و جا دارد اتحادیه‌ انجمنهای اسلامی مستقل از این اقدام رئیس جمهور تشکر و قدردانی کند و امیدواریم این مسئله باعث شود نگاه واقع بینانه‌ای در دستگاه دولت یازدهم نسبت به عربستان شکل بگیرد.

وی افزود: نبایستی توقف اعزام حجاج منوط به مجازات خاطیان شود و تا زمانی که آل سعود این رفتار‌های تند و افراطی خود را تغییر نداده و همچنین تا زمانی که حمله این رژیم به یمن متوقف نشده باید این اقدام ایران ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حج ، عمره ، توقف ، انجمن ، رئیس جمهور ، جده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار