سرمربی جدید تیم فوتبال پرسپولیس امروز بر سر تمرین و در جمع خبرنگاران پاسخگوی سوالات بود.

قائم مقام در مورد عقاب تصمیم می‌گیرد/یک جای خالی در کادر فنی داریمبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، برانکو ایوانکوویچ در تمرین پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم در لیگ برتر، گفت: خوشحالم که سرمربی پرسپولیس شدم و شرایط پرسپولیس را می‌دانم و با همکارنم تلاش می‌کنم تا پرسپولیس را به جایگاه واقعی خود برسانیم و امیدوارم در این فصل در آسیا نتایج خوبی بگیریم و در لیگ ایران هم یکی از شانس‌های اصلی برای قهرمانی باشیم.

وی در مورد کادر فنی خود عنوان کرد: آندره پانادیچ به عنوان دستیار اول من در تیم خواهد بود و وی از سوابق خوبی برخودردار است و او برای تیم یوگسلاوی بازی می‌کرده و در هامبورگ و ژاپن هم بازی کرده است و بالاترین مدرک مربیگری اروپا را دارد و مویر مربی بدنسازی است و کارشناس برجسته بدنسازی در فوتبال اروپاست که از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و ایگور پانادیچ صاحب تجربه کاری با دروازه‌بانان است و در 2 باشگاه لیگ کرواسی و باشگاه الاتحاد عربستان نیز کار کرده است و در این تیم توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا نیز راه پیدا کند.

برانکو در مورد حل مشکلات مالیاتی خود گفت: بله این مشکل با رضایت طرفین حل شده به طوریکه با آرامش کامل می تـوانیم کار کنیم و قرار داد ما یک فصل دیگر هم ادامه خواهد داشت.

سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت کریم باقری در کادرفنی گفت: کریم باقری خدمات زیادی برای پرسپولیس ارائه کرده و در کنار ما حضور دارد و داری تجربه بین‌المللی بزرگی است و از آنجا که باقری تسلط زیادی به زبان انگلیسی و آلمانی دارد هیچ وقت در ارتباط با او مشکلی نداشتم.

وی بیان کرد: قرار است یک کمک مربی دیگر به تیم اضافه شود که این فرد ایرانی است و قرار است با نژادفلاح در رابطه با دستیار دوم صحبت‌هایی را انجام دهیم و در نهایت تصمیمات لازم را اخذ نماییم.

برانکو در مورد شایعه حضور احمدرضا عابدزاده در کادر فنی پرسپولیس گفت: آنها نامداران بزرگ باشگاه هستند و همیشه برای آنها جایگاهی در باشگاه هستند و مدیریت باشگاه می‌تواند برایشان جایگاه مورد نظر را در نظر بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار